Gå til innhold

Hva er det verste ølet i butikkene?


Robocoop

Anbefalte innlegg

*.Mack

 

Hundre millioner ganger dette. Dere østlendinger tror at frydenlund er ille, vel, ingen lager verre øl enn barneskjenderne i Tromsø. To faktorer ligger til grunn for at dette gørret er norges verste:

 

A: Det er beskt. Vanlig beskt øl merker man seg ikke den beske kvaliteten av før etter kanskje to halvlitere, drikker man mack, merker man det med en gang. Du må ha teflonmage for å få ned mer enn tre bokser.

 

B: Det har et høyt innhold av fusel, som gjør deg mer bakfull.

 

Venter på at noen skal starte en boikottgruppe på facebook siden Mack tydeligvis har avtale med alle utestedene nord for trondheim, noe som tvinger stakkars bygjengere til å drikke det beske pissølet deres. Forretningsetikken til Mack som distributør skal også være svært tvilsom, uten at jeg har annet enn indisier fra utestedseiere å gå etter.

/rant

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig remius, jeg kjøpte et helt brett på danskebåten med disse forjævelige dråpene fra usa siden jeg hadde hørt det skulle være helt fantastisk. jeg drakk 1 og solgte resten for en 100-lapp og en klem til søstra til en venn av meg.

 

ellers så ligger Seidel og Borg på pallplass i denne lista. i tilleg til Kolsak eller Koslak. det er øl fra polen jeg kjøpte på polet, jeg klarte så vidt å svelge en munnfull

Lenke til kommentar
Enig remius, jeg kjøpte et helt brett på danskebåten med disse forjævelige dråpene fra usa siden jeg hadde hørt det skulle være helt fantastisk. jeg drakk 1 og solgte resten for en 100-lapp og en klem til søstra til en venn av meg.

 

ellers så ligger Seidel og Borg på pallplass i denne lista. i tilleg til Kolsak eller Koslak. det er øl fra polen jeg kjøpte på polet, jeg klarte så vidt å svelge en munnfull

Hehe, det er så typisk amerikanerne å favorisere et såpass smakløst øl. Jeg kaller det Grandiosa konseptet, at det som smaker minst, liker alle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...