Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hvor runker dere?


Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runker overalt, så lenge det er en risiko for at jeg kan bli tatt. Alle har ulike parafilier (fetisjer), og jeg liker det offentlig.. Eller, jeg er ikke så stor tilhenger av det offentlige, staten kan dra sin egen vei, men et toalett på Burger King er lykken. Sjangsen for at noen kommer inn den ulåste døren som jeg glemte å låse, er en tanke jeg... Suger etter.

Tørker meg som regel med det som er tilgjengelig. Papir, burger, klær, bøker. Noen ganger tørker jeg meg ikke i det hele tatt, da kjenner jeg sex-osen rundt meg helt til jeg vasker meg.

 

post-205073-1259144881_thumb.jpg

Endret av Haacan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...