Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hvor runker dere?


Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Heterogreie? Ikke nødvendigvis, men det er vel enklere å få en god kompis med på "I'll show you mine and you'll show me yours" enn den søte nabojenta du ikke kjenner? :p

Selv hadde jeg vært mer interessert i den søte nabojentas søte bror da, men det er vel en annen sak xD

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Da bare lurer jeg. Hva er det som er så spennende med det? Det ser ut som for meg, som at det er en heterogreie. xD

 

Det er ikke bare en heterogreie, det kan jeg love deg ;)

Men det er noe med spenningen da, og ikke minst, ungdomshormoner, og det er en seksuell ting, og veldig mange gutter tenner på det seksuelle, selvom de ikke tenner på det kjønnet.(men what so ever, IKKE diskuter akkurat det ikke denne tråden!)

Lenke til kommentar
Sengen. Dusjen blir for stress. Tørker så klart opp etterpå. :wee:

 

Hvor vanlig er det egentlig å runke med kamerater? Som homofil selv, og med mange homofile venner, har jeg fremdeles til gode å komme over noen i min vennegjeng som driver med det.. xD

 

Jeg bruker å invitere noen venner på pizza og når alle er der tar jeg fram utstyret å runker, det er jo helt normalt da!

Lenke til kommentar

Noen av stedene som må nevnes er en utedo (var desperat), bak en stein ved siden av en tursti og på et populært badested. Aldri blitt busted!

 

Jeg er veldig renslig, og har alltid med meg papir eller en kondom. Mye enklere enn å begynne å vaske over etterpå.

 

Når det gjelder å runke med venner er dette noe jeg har vært med på tidligere. Så eller tok ikke på hverandre eller noe slikt, men bare tok oss et runk. Skal sies at dette var i tidlig pubertetsalder, og ikke noe jeg kunne tenke meg å gjøre nå. Men da føltes det helt naturlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_*
Bare litt nyskjerrig.

Hvor runker dere? på soverommet? badet? hvor gjør dere av sæden?

You don't wanna know :omg:

 

Menne stort sett ved pc'en, i umiddelbar nærhet av en blåfilm. Hender også at jeg plutselig kommer i rette humøret rundtom, f.eks hvis jeg ser noe spennende :p

Da kan det være alt fra bakerst i bussen, kinoen, random toaletter osv, bare fantasien setter grenser.

Lenke til kommentar
glemte og skrive at jeg ikke er redd for og ta fram snoppen når jeg er hos kamerater;D gang bang ronk;D haha, er ikke homo..

Jeg har aldri sett gleden med å onanere med kamerater. Vet det tydeligvis er vanlig, men uansett.

Runke på kjeks!

 

Foretrekker å gjøre det utendørs, helst på svaberg eller på en gressplen o.l.

Men gjør det som regel bare på rommet.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...