Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hvor runker dere?


Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hvordan orker dere og bare tørke bort med papir, det er så urenslig. Man for ikke bort alt. Vasker kukken i vasken. I ain't walking around with a dirty dick.

Trikset er å komme PÅ papir. Ta noen tørk, brett det sammen til en landingspripee som du legger oppover magen mot brystet. Gjør du det riktig blir det null søl :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tjaaa spørs egentlig.

Som oftest foran pc'en, i sengen eller på en eller annen dass. Har aldri blitt ferska for og runka (heldighvis), men det var en gang jeg glømte og låse døren. Hadde en venn av meg, som var alene hjemme og storkoste seg. Han hadde høy musikk og koste seg virkelig med runkinga. Han hørte ikke at moren kom hjem og selvfølgelig hadde han glømt og låse døren til rommet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva greia er med null søl? Søl er jo digg, å kjenne duften av hjemmelaget glidekrem (maisolje) blande seg med små brødbiter og smegma + sædceller, er jo utrolig bra.

 

Det beste er å runke foran blinde pasienter du bare forteller at du må stille inn utstyret for. Så har du på litt musikk, slik at de ikke hører lyden av opp/ned med glidekrem, og så er spm om de klarer å lukte deg, jo nærmere du kommer dem med pikken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...