Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hvor runker dere?


Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg runker vanligvis foran laptopen. Som andre så surfer jeg med venstre og runker med høyre, andre ganger motsatt. Det hender jeg bruker glidemiddel, da må jeg hvertfall ha en fri. Jeg pleier å sprute oppover magen og brystet. noen ganger treffer jeg ansiktet. Pleier å tørke bort med en "runkeklut" men noen ganger så spiser jeg sæden. Smaker ikke så værst.

 

Jeg har runket på mange rare steder også:

På toget(toalettet), toalettet på Shell, på toalettet i et bedehus, hjemme hos kompiser, mest i dusjen deres om jeg var på lengre besøk, men også på toalettet. Har skjedd at jeg runket en gang da jeg lå øverst i køyeseng hos en kompis. Har runket i nedre køye på sommerleir med kompis i overkøya. Har runket masse på toalettet i kaserna på Bardufoss leir, har runket inne på rommet med 5 andre som sov der på kaserna, i badstua og dusjen på kaserna. En gang runket jeg rett utenfor inngangsdøren til mor og far(da jeg var ca 12-13) på vinterstid og kom i snøen. Jeg har runket på flytoalett, og i flysete under teppe. I vannet, med en kompis. og de vanlige stedene som stue, bad, dusj, kjøkken, vaskerom, rommet til bror, søster, mor og far..

 

Og helt sikkert en haug med andre steder jeg ikke kommer på i farten.

 

Det ble en del toaletter merker jeg.. rart...

Anonym poster: 84d61131d1c8b559516f70e86fdfb70b

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det mest vanlige er at jeg runker i senga mi ved siden av lap topen. Spruter på magen og tørker med dopapir - bare helt steit, altså. Av og til må jeg dra'n på jobb, da er det helst en av de mest skjerma doene. Vil jo ikke bli ferska, men det har hendt at jeg har vært dristig og runka i garderoben.

 

Jeg liker godt å runke i hagen eller ute i skauen, men det er ikke alltid like lett å få til.

 

I det siste har jeg runka endel på en kamerat jeg har begynt å ha sex med.

 

Tenker det hadde vært tøft å runke i treningsrommet på jobb, men det kan man jo ikke gjøre.

Endret av Moose Murders
Lenke til kommentar

Blir mest i dusjen eller foran PC-en. Dusjen er digg -- varmt, avslappende og lett å vaske seg når man er ferdig. Tidligere pleide jeg ofte å runke mens jeg lå i senga, men jeg gikk bort fra dette etter en rekke uheldige episoder med sæd på laken, dynetrekk og putevar.

 

Har også runket en del i badekaret, og det fungerer fint så lenge jeg klarer å unngå sæd i badevannet. Som regel havner imidlertid en liten ninjaklatt med sæd i vannet, unngår på ufattelig vis sluket når jeg drar ut proppen og klistrer seg bakpå en av leggene mine uten at jeg merker det. Deretter ender jeg opp med å grise til et håndkle eller oppleve at et buksebein eller en sokk blir limt fast til leggen min. Det er så jeg hører de små DNA-rumpetrollene mine le av meg.

 

Nei, sæd er noe skikkelig griseri.

Endret av Adblock
Lenke til kommentar

 

 

Jeg bruker å invitere noen venner på pizza og når alle er der tar jeg fram utstyret å runker, det er jo helt normalt da!

. Hva faen??!!! Ikke normalt. Eeww

 

jeg sæder overalt hvor jeg er

 

jeg ønsker også å finne en jeg kan knulle med helst en gutt.

jeg vil bare forske.

og finne ut hvordan det er å knulle en gutt.

. Hvis du er gutt så er det veeeeeldig!!! Homo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...