Gå til innhold

SE t610 - Kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ett spørsmål til dere som har fått telefon... Det rakkes jo litt ned på skjermen. Er den dårligere enn Nokias 6100/7210/6610?

 

Definitivt ikke, den er mye bedre synes jeg ihvertfall. Er ikke lett å se skjermen på de nokia tlf i sollys heller. Dessuten har du jo 65k farger og større skjerm!

 

Men som det ble sagt tidligere er ikke t610 spesielt god på sms, veldig treg når man skriver og inntil 7 klikk for å sende sms etter den er ferdig skrevet er for mye.

Lenke til kommentar

Ringte akkurat til telebutikken.no

 

Han jeg prata med sa de hadde fått inn 10 stk ellerno forrige fredag, og at disse bare fylte det de hadde i restbestillinger.

 

Han hadde prata med leverandøren i dag og de forventa et større parti mot slutten av uka, inn til telebutikken altså.

 

Han sa de hadde ca 15 ordre inne som ville bli dekket i løpet av slutten av uka, og sannsynligvis ville alle bli levert senest tidlig neste uke.

 

Ser ut til at jeg får vente et par dager til ja:P

Lenke til kommentar
Kan det ha seg at T610 kan bli like populær som 3310 engang var?  :o

 

Nei, det tror jeg ikke. 3310 hadde et overlegent meny-system i forhold til det som var på markedet da. T610 har ikke noe som gir den det forsprang som 3310 hadde til sine konkurenter.

Nå har vi jo P800 og 3650 som egentlig er bedre telefoner, men hvert til sitt bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...