Gå til innhold

SE t610 - Kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehhe, det skal egentlig uttales T-seks-ti, det er det som står på hjemmesiden til SE. og mobil er ikke her idag fordi den ble send tilbake til fabriken fordi den hadde et sofware feil. så den kommer sikkert til å komme til fredagen eller neste mandag. sufs, jeg som har ventet SÅÅÅÅ lenge på den :( . men men, kan se på den lyse siden at når den kommer tilbake så kommer ikke det til å være noe feil på den(håper vi da)

Lenke til kommentar

Må si jeg blir litt oppgitt av å lese alle innleggene om hva tid T610 kommer. Det er iallefall tydeligvis at de ovennevnte butikker ikke har noen som helst peiling hva tid telefonen kommer. Det som er sagt, og jeg har ganske pålitelige kilder det er at telefonen vil trolig introdukseres tirsdag 10/6 i Norge. Dette er såfremt hvis alt går etter planen vel og merke... :shrug::shrug:

Jeg pratet også i dag med Sony Ericsson, og de stadfestet den samme dato, og det jobbes på spreng med lydproblemet nå.

Så hvis det er noen som har fått inn telefonen er de nok med lydproblemer, og har kommet til landet av direkte-importører. Så kjære SE T610 fans, neste uke er nok deadline uansett hva den enkelte sjappe sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...