Gå til innhold

SE t610 - Kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes ikke man kan kalle t610 sin skjerm dårlig.. den er bedre enn de vanlige 6610/720/7250osv skjermene.. den er ikke meget dårlig i sol og i mørket er den meget bra... Men jeg ville heller hatt en t610 med skjermen fra samsung t100 (selv om den bare har 4096 farger)....

 

da fikk dere min mening :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Har ennå ikke motatt ordrebekreftelse, jeg skal beholde det gamle nummeret fra det jeg har nå (Telenor RingKontant) så de vil nok bruke noen dager på dette.. Men er det ikke sånn at man mottar ordrebekreftelse med en gang? Hvor lang tid tok det for dere som har bestillt hos telebutikken?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min T610 fra klartsvar.net med nummerportering. Nummerporteringen skjedde på tirsdag, men jeg ser ikke snurten av noe T610 eller sendingsbekreftelse. Jeg sendte en mail på mandag, og den har jeg ikke fått noe svar på. Ganske dårlig kundesupport vil jeg si :(

Lenke til kommentar

Må levere min tilbake i dag. :( Hatt den nesten en dag. Rekkevidden på Bluetooth er bare en meter på min. Tragisk og typisk min flaks. Må vel vente en uke før jeg får ny.

 

Det jeg har testet telefonen ga meg et meget positivt inntrykk, foruten rekkevidden på Bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...