Gå til innhold

SE t610 - Kommet?


Anbefalte innlegg

OK, en nyhet jeg ikke har fått med meg, men fremdeles forskjellig pris om du ringer til Telenor eller Netcom. Dvs. Chess er billigere.

En annen ting som jeg ikke har oversikten over er abbonements pris, tilknytningsavgift. Disse er også forskjellige. Vil tenkte meg at Chess kommer bedre ut her. Jeg betaler ihvertfall 9 kroner i mnd. avgift, mot at jeg betalte 50 kroner hos Telenor før.

 

Hvis det er 89 øre uansett hvem du ringer til med Chess har faktisk Netcom billigere abb! 69 øre på enkelte av deres abb!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte mail til telebutikken.no:

Hei hei! Jeg har bestillt en SE T610. Har dere fått konstatert når dere får

inn mobilen? Når vil jeg få mobilen? Kommer den på døren eller må jeg hente den på postkontoret? Hva forbindelse har dere med Telebutikken på

Amandasenteret i Haugesund?

 

Svar:

 

Hei.

 

Nei, desverre... Den er utsatt i minst 14 dager.

---------------------------------------------------------

 

Jaja, her fikk jeg jo svar på alt jeg ville vite... NOT! :roll:

Lenke til kommentar

Fikk dette fra Citri i kveld:

 

"Heisann

Vi har fått det første partiet inn nå, men de går nok utelukkende ut til de som har forhånds- og forskuddsbetalt. Det er litt usikkert på når det neste partiet kommer inn, men det er nok ikke så lenge til.

 

Ha en fortsatt riktig god kveld.

 

MVH

Jan Tore Haugerød"

 

Ikke så lenge til vi får nå.... :woot:

Lenke til kommentar
Fikk dette fra Citri i kveld:

 

"Heisann  

Vi har fått det første partiet inn nå, men de går nok utelukkende ut til de som har forhånds- og forskuddsbetalt. Det er litt usikkert på når det neste partiet kommer inn, men det er nok ikke så lenge til.

 

Ha en fortsatt riktig god kveld.

 

MVH

Jan Tore Haugerød"

 

Ikke så lenge til vi får nå....  :woot:

 

Tenkte på forskuddbetaling, men endte opp med oppkrav... Gleder meg whatsoever :D

Lenke til kommentar
Ja endelig den er kommet..............

:yes:  :yes:  :yes:  :yes:  

Fikk den i dag. Telebutikken på Kvadratsenteret i Sandnes har fått inn 4 stykker. Og disse er uten lydproblemer så det er sagt.

 

Var der jeg også, idag (10 juni). Kjøpte ikke, for jeg har bestilt på telebutikken.no. Men lageret for nettbutikken skulle ha fått inn. :D

 

Gleder meg!!! :yes:

 

OFF TOPIC:

- MaRe -: Avataren din er "litt" for stor. 50x50, vet du!?

Lenke til kommentar

Yahoooo !!! Fikk idag mail fra mamoz, at de har sendt meg en pakke! :D

Og det eneste jeg har bestilt fra mamoz er min nye SE T610.

 

Har den vel her oppe i nord om 2 dager! :p

 

Og må si at det var " !)¤=#¤(/ " på Tide!!!

 

Så no ser æ fram til en ny start med ny mobil og nytt mob.merke!

(Nokia har tapt seg mye på kvalitet... etter min mening)

Lenke til kommentar

Noen som har hatt kontakt med Telebutikken.no? Lurer fælt på når de får inn mobilen. Jeg har forhåndsbestillt for en stund siden så jeg håper at jeg får en av de mobilene som kommer med det første lasset :)

Kammeraten min |Typhoon| kjøpte mobilen på telebtikken på amandasenteret i haugesund for 4000,- i dag u/abb. Gleder meg til å se den på skolen i morgen! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg var i kontakt med Telebutikken på Amanda-senteret i Haugesund i dag, ca kl 12! De hadde ikke fått den da, men trodde de fikk den inn 12.06, altså torsdag.

 

De kunne ikke gi meg noen pris uten abonnement. Bare pris med diverse abonnementer.

 

Men da må de ha fått den inn i dag allikevel da?1?

Lenke til kommentar
Jeg var i kontakt med Telebutikken på Amanda-senteret i Haugesund i dag, ca kl 12! De hadde ikke fått den da, men trodde de fikk den inn 12.06, altså torsdag.

 

De kunne ikke gi meg noen pris uten abonnement. Bare pris med diverse abonnementer.

 

Men da må de ha fått den inn i dag allikevel da?1?

 

Jeg kjøpte min t610 der i dag. Funker helt fint. Glimrendes telefon! storfornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...