Jump to content
Sign in to follow this  
rontonic

SE t610 - Kommet?

Recommended Posts

de har en bekreftet dato fra SE at den skal komme 27/5. De får også inn et nytt parti 29/5. Det står også 27/5 på ordrebekreftelsen (fax fra Telefast) min :smile:

Kult. Da får jeg min T610 jeg også håper jeg. :) Får den for 3300,- ink. mva. og uten binding til noen. Er det brukbar pris?

Hvor får du den for den prisen?

Halla!

Har prøvd å laste ned spill til 720i, har prøvd mange sider men ingen funker. Enten får jeg svar at koden ikke er gjenkjent, mens fra andre sider får jeg nedlastning misslykket når jeg velger last ned knappen.

Noen som har en bra side som virker til 720i ?

Hvor i [sett inn kraftuttrykk her] har dere fått bekreftet at mobilen er bekreftet 27.mai? Sendte en mail til mpx og fikk som svar at leverandøren ikke venter den inn før langt utti juni..

jeg bestilte den fra komplett på lørdagen, og de sa, at den kommer på torsdag/fredag. og det var etter at jeg hadde snakket med han typen i 15 min om hvor sikkert det var. Så jeg tror at den kommer til uka

Så lønner det seg nå å bestille fra Komplett nå, som ser ut til å få telefonen de aller nærmeste dagene, eller vente og se om den dukker opp i butikk før de som har bestilt fra Komplett får telefonene...?

bestill fra komplett nå!! og vis du ser den i butikkene før, så bare avbestiller du mobilen fra komplett. Men komplett har den til en ganske god pris da.

Lanseringen er 2. juni. Da skal, såvidt jeg vet, det komme et større parti til landet. Det betyr jo at man ikke behøver å få panikk om man ikke får bestillt innen 2. juni, men at det vil være nok telefoner til alle som virkelig har lyst på.

snakka med Dangaard i dag, de hadde fått inn et større parti, som ble sendt tilbake til SE fordi det var støy i høyttaleren :evil:

I følge mobil.se er jo ikke den feilen fiksa enda, så vi må nok bare forberede oss på et par uker til med venting :cry:

støyproblemet ble nesten fikset med engang da... alle mobilen som kommer nå er perfekte. De fleste butikken får inn partiene på fredag, lørdag, eller mandag...(etter d jeg har hørt da)

hmmz, vis u kjøper over nettet, på citri.no f.eks, koster den ca3600 med frakt, eller kan u alltid kjøpe den fra butikken når den kommer, komplett f.eks selger den for 4000 tusen.