Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri i livet at TIL kommer så langt ned! Dere har vel i tilleg Remi Johansen på midten også. Braaten tror jeg erstatter Moldskred ganske greit også. Mads tror jeg slår igjennom, hvis ikke ser vi nok han en halv sesong i Alta!

Ja, Remi Johansen har vært god i vinter og fikk nok få en del spilletid. Nevnte han ikke da resten av fotball-Norge ikke vet hvem han er ennå.

 

Braaten er nok ikke på høyde med Moldskred ennå, blir selv glad om han scorer mer enn fem mål denne sesongen. Det er klar forskjell mellom adecco og TL, pluss at spisser oftest ikke blir målgarantister før de blir 27-28. Marcus Pedersen og Stokkelien er eksempler på det motsatte, men det er dessverre alt for få av dem.

Lenke til kommentar

Aldri i livet at TIL kommer så langt ned! Dere har vel i tilleg Remi Johansen på midten også. Braaten tror jeg erstatter Moldskred ganske greit også. Mads tror jeg slår igjennom, hvis ikke ser vi nok han en halv sesong i Alta!

Ja, Remi Johansen har vært god i vinter og fikk nok få en del spilletid. Nevnte han ikke da resten av fotball-Norge ikke vet hvem han er ennå.

 

Braaten er nok ikke på høyde med Moldskred ennå, blir selv glad om han scorer mer enn fem mål denne sesongen. Det er klar forskjell mellom adecco og TL, pluss at spisser oftest ikke blir målgarantister før de blir 27-28. Marcus Pedersen og Stokkelien er eksempler på det motsatte, men det er dessverre alt for få av dem.

Ikke tvil på Braaten. Han har ihvertfall en god skuddfot, og hvis laget er flink å spille han opp så scorer han lett mange flotte mål. Dog, er enig med deg i at TIL kanskje hentet han to-tre år for tidlig.

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, jeg har virkelig tro på at Braaten kan bli spiss på samme nivået som Årst,Lange osv. Men TIL kan ikke bare slenge han inn sammen med Rushfeldt og vente at målene renner inn. Det hadde vært en langt tryggere situasjon om vi hadde en annen rutinert spiller på topp sammen med Rush, og så kunne matche Braaten forsiktig noen kamper om gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...