Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elyounoussi til LSK

 

Han blir lånt ut til sommeren mest antagelig.

 

http://www.lsk.no/?did=9121928

 

"Mandag var Tarik Elyounoussi på plass på LSK-treningen. - Høyt tempo i LSK, var leiesoldatens første reaksjon."

 

"Forskjellen til treningene i Nederland er tydelige.

- Det er litt annerledes treninger i LSK enn i Nederland. Her er det høyere tempo og mer fart i spillet. Derfor ble jeg veldig sliten. Der er det mer ball og at vi lar ballen gå. Det er ikke så mye løping, sier Tarik og smiler."

 

Heldigvis noen uker igjen til seriestart, så han har litt tid til å trene opp kondisen :)

Er forøvrig lånt inn for 14 kamper, men kan muligens bli mer.

Lenke til kommentar

Skuffende promo for TL jeg så på tv2sporten.no nå akkurat. Er vel den samme de viser på tv(?).

Hvor på siden fant du den? Leter overalt og finner ikke noe promo.

 

Bladet Tips plasserer TIL på 14 plass. Noen her som er i nærheten av å tro det samme? Ikke bare glemmer de flere spillere TIL har hentet inn, de er samtidig fraværende nok til å si at laget er svakt på midtbanen. Her har vi Yttergård Jenssen, Knarvik, Haugen, Reginniusen og nå vår nye senegaleser som har imponert stort.

Lenke til kommentar

Skuffende promo for TL jeg så på tv2sporten.no nå akkurat. Er vel den samme de viser på tv(?).

Hvor på siden fant du den? Leter overalt og finner ikke noe promo.

 

Bladet Tips plasserer TIL på 14 plass. Noen her som er i nærheten av å tro det samme? Ikke bare glemmer de flere spillere TIL har hentet inn, de er samtidig fraværende nok til å si at laget er svakt på midtbanen. Her har vi Yttergård Jenssen, Knarvik, Haugen, Reginniusen og nå vår nye senegaleser som har imponert stort.

Aldri i livet at TIL kommer så langt ned! Dere har vel i tilleg Remi Johansen på midten også. Braaten tror jeg erstatter Moldskred ganske greit også. Mads tror jeg slår igjennom, hvis ikke ser vi nok han en halv sesong i Alta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...