Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nederland leder 1-0 over Ghana, dominerer kampen totalt.

Er meget imponert over Affelay, har mange C.Ronaldo takter og tror får et gjennombrudd under VM.

Ellers så spiller Nederland med 80% toppet lag, mangler blant annet Robben, Van Der Vaart og Huntelaar.

 

Sitter spent å venter på andre omgamg :D

Lenke til kommentar

Crouch er greit siden han er annerledes fra de andre spissene. Men Heskey? Selv en halvskadet Bent hadde vært bedre enn Heskey.

 

 

Bent kunne ikke gjort mer, det er så jævlig fucked at han ikke blir med. Men for å svare de fleste og her, Latias, så kan man bare si en ting for å støtte avgjørelsen til Capello:

 

 

"Rooney's last 10 England games with Heskey - 9 goals. Rooney's last 10 England games without Heskey - 2 goals."

 

Det er derfor Heskey går og ikke Bent, og bare derfor. Og det er patetisk.

 

Også fucked av Capello å vrake Walcott når han har spilt bra for han, og SWP har gjort nærmest INGENTING for de. Retarded, selv om jeg liker SWP egentlig. Oh well.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Håper Nederland vinner VM jeg. Har stor sympati for spillestilen deres. Og har dere sett hvilken teknikk de har?! Det er ikke mange Europeiske lag som kan skryte over at de har bedre teknikk er nederlenderne.

 

Nydelig å se på når de spiller...Mange som kritiserer meg fordi jeg kritiserer spillestilen til Italia, men det dr**er jeg i. Finnes en haug andre lag som er mer underholdene enn Itaila. Noen gå lag som har kjedeligere spillerstill enn Italia er bl.a landslag som typen av Scottland, Norge, Finnland, Estonia.

 

Men jeg har stor respekt får Italia, de vet hvordam man vinner kamper, og ikke minst store mesterkap :thumbup: .

 

Nederland er nok små underdoger blandt favorittene, men kommer til å overraske stort..håper jeg i hvertfall! :D

 

Ble litt rotete innlegg, men men, jaja

Lenke til kommentar

Kampen ferdig, endte 4-1 til Nederland.

Første omgang var en solid defensiv omgang av Ghana, men det holdt ikke.

I andre omgang satte Nederland opp farten på ball og nydelig en-touch spill, samt en del herlige finter og da kom målene fortløpende.

En forsvarsfeil hos Nederland av Mathijsen gjorde at Ghana fikk et utligningsmål, feil som må lukes ut før VM.

 

Når man ser på benken til Nederland så er det imponerende hva de stiller med, midtbanen til Nederland er klasse uten sidestykke.

Lenke til kommentar

Merkelig straffesituasjon. Ballen var vel så og si på tur ut over linja da nederlenderen ble felt. Billig straffe.

 

Uansett herlig å se Nederland i kommene VM-form! :D

 

Ja den var litt billig, dog så var det en klar felling av keeperen så ok å dømme straffe... er jo ikke noe annet man kan forvente når det er en nordmann som dømmer kampen :p

 

Sitter å hører på "etter kampen", er en del ting de tar opp.

Gullit har mye fornuftig å si.

Lenke til kommentar

Kampen ferdig, endte 4-1 til Nederland.

Første omgang var en solid defensiv omgang av Ghana, men det holdt ikke.

 

 

2 av målene til Nederland kom jo etter at Ghana lå med en høy-bakre-selvmords-firer. Nytter ikke å ha offside-feller med teknisk briljante samspilte hollendere.

Herlig å se på! Gleder meg til å følge dette laget i VM. Får håpe di ikke ryker ut pga defensivt tull, ettersom målene di slapp inn mot Ghana og Mexico var enkle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...