osse-mon waits for alice Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 Var en bergenser på konserten i Bergen (!) som stod og skreik hvor mye Kirk sugde hver gang han dro en solo... Og hvilken sykdom hadde han? Jeg sa han var bergenser.... Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering fra WikiTallica. For de som ikke har fått deg med seg så er addressen nå wikitallica.net nå. Det er også lagt til et par sider og nytt design. Bare å komme med feedback og forslag (PM, her i tråden, kontaktsiden på WikiTallica, MSN) Ligger oppdatert i førsteposten
Tunky Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jepp, Osse-Mann, jeg så det! Konge! Det er fortsatt utrolig lite trafikk på sida, da. Det meste har vel vært rundt 35 på en dag. Hehe.
osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 What is this shit?
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Gal japaner. Smells like teen spirit-sangen hans er nesten verre.
NightKeeper Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jeg kommer fortsatt ikke over Bellz på andrekonserten i Oslo i sommer. Det er noe av det mest intense og feteste jeg har vært med på under en konsert. Stod på den ene kortsiden, ganske langt fremme, og midt i en moshpit, og da Rob dro igang bassintroen så svarnet det helt for meg og det virket som det gjorde det for endel andre og. De la jo ut videoen av den på MetOnTour. Helt enormt. Se filmen hos Youtube Endret 30. januar 2010 av NightKeeper
d'espresso Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Absolutt og totalt gåsehud av det der. Glemmer aldri da James stod RETT forran meg (stod i "hjørnet" der, hadde rail-plass), og sang av full hals "Take a look to the sky just before you die.. It's THE LAST TIME YOU WILL!" *lysa kuttes, og kommer på igjen i perfekt timing*... Herregud, orgasme..!
NightKeeper Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Sjekk de to tullingene som står foran der når James vil at publikum skal rope refrenget, og de har ingen aning om hvilken sang det er. Skjønner ikke hva slike gjør front row på konsert. Husker også det var en tenåringsgjeng, trodde de var skikkelig kule, og skulle bråke med alle som var i moshpiten. De tok av seg tskjortene sine og prøvde å skremme oss med sine spinkle kropper, herregud så flaut det var. Det var heller ikke som de i mosh'en var nær de i det hele tatt.
d'espresso Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Sjekk de to tullingene som står foran der når James vil at publikum skal rope refrenget, og de har ingen aning om hvilken sang det er. Skjønner ikke hva slike gjør front row på konsert. Vil bare betrygge folket med å si at det ikke er meg. Jeg stod i hjørnet ved langsiden, og det kan man ikke se i det hele tatt når James vil ha publikum til å synge i refrenget. Men alle som stod på den utstikkeren stod rett forran meg.. Husker også Day på den første konserten der hvor Rob gikk ned trappa og stod rett forran meg og spilte det siste partiet på Day (fra det er igjen to minutter og til slutten ca). Altså, han stod så nærme at jeg kunne ta på han hele tiden, liksom. Ikke meninga å høres 14 ut, men det var utvilsomt veldig stas. Vel, de to du mener er ingenting i forhold til denne karen: Helt utrolig. Edit: Bildet er selvsagt fra USA. Endret 30. januar 2010 av Haakon*
Manx Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Sjekk de to tullingene som står foran der når James vil at publikum skal rope refrenget, og de har ingen aning om hvilken sang det er. Skjønner ikke hva slike gjør front row på konsert. Er nesten så man ser at de står og tenker, det var synd at Lady Gaga var utsolgt...
Manx Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Var en bergenser på konserten i Bergen (!) som stod og skreik hvor mye Kirk sugde hver gang han dro en solo... En jeg leverer varer hos sa at han hadde stått ved siden av en bergenser som klarte å lure av seg kommentaren "faen det reeegneeeer..."
Jefe Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Bergensere får gjennomgå her gitt. Heldigvis så er ikke jeg det. Må sitte på fly i nesten 2 timer for å komme meg til Oslo. Det blir selvsagt verdt det. Er det generelt ikke veldig labert på Metallica-konserter i Statene i forhold til Europa? At bandet synes det er mer stas å spille her enn i USA liksom? Får nesten inntrykk av det.
osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Ja, de trives nok bedre i Europa. De nevner det til stadighet, og det er derfor de kommer tilbake så ofte også. De selger tross alt tusenvis av billetter på to timer her til lands, i USA tok det over tre uker å selge ut de 3 konsertene i MSG...
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Bruce Springsteen liker også Europa bedre. Han sa i et intervju at han blir kjempe overrasket hver gang han kommer til skandinavia, det virker som vi setter mye større pris på konsertene enn amerikanerne som tar det mere for gitt og er treigere å få igang. Og han var evig imponert over at folk fra alle kanter i Norge kommer til Valle Hovin 2 dager på rad bare for å se dem, og lager masse liv og synger og hoier, det var han visst ikke vant til i USA. Metal-publikummet er sikkert samme greia. Band som Iron Maiden turnerer jo lite i USA ift Europa og Asia og Sør-Amerika. Endret 30. januar 2010 av Bytex
Manx Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Er nok noe i det, selv om jeg har sett på oss nordmenn som også litt treige å få i gang, men vi vet å sette pris på når de store tar seg en tur til oss her oppe på berget. Men jeg var og så Machine Head på Rockefeller i går kveld og damn der var det liv, var vel også den største mosh-pit'en som jeg har sett på Rockefeller også
d'espresso Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ja, de trives nok bedre i Europa. De nevner det til stadighet, og det er derfor de kommer tilbake så ofte også. De selger tross alt tusenvis av billetter på to timer her til lands, i USA tok det over tre uker å selge ut de 3 konsertene i MSG... Pirkepirke: Det var to konserter i Madison Square Garden, og der gikk visstnok billettene rimelig fort. Alle konsertene til Metallica andre steder i USA i 2008 og 2009 var ikke solgt engang. Der er det ikke en selvfølge. Mye mer liv her i Europa, men der det er mest liv er vel i Sør Amerika, men det tenker jeg er fordi det er over 10 år siden Metallica var der. Er i alle fall ingen tvil om hvem som lager mest liv av statene og Europa.
osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Mulig jeg husker feil venue. Det var billetter ledig VELDIG lenge i alle fall. Det er også rart at metallica ikke klarer fulle hus i USA, men sikkert kunne hatt 4 konserter i gymsalen til stabæk
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Skjer det noe i Lysaker? Jeg kommer med et tog som er i Lysaker 13.46. Jeg har sitteplass, så jeg trenger vel ikke rushe til portene heller. Jeg har jo min plass. Er det noe å gjøre i Lysaker/i nærheten av Telenor Arena? Et sted å spise er vel noe jeg kan bruke litt tid på. Må jo ha noe mat i magen før konserten. Endret 30. januar 2010 av Knewt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå