Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

De skaffer fra sine importører så du betaler ikke noe mer enn det det koster til vanlig i butikken.

 

Er bare å snakke med de, så prøver de å få tak i det meste :)

 

Edit:

 

Var hjemme hos mine foreldre sist uke og plukket opp en bunke med So What! som har var lagret der en stund. Midt inne bunken så fant jeg plutselig ut at jeg ikke finner 6 utgaver :realmad:

 

Enten så er de blitt borte eller så har hun ryddet og de ligger på et sted ingen i verden kan finne på å lete og jeg mistenker det siste. Noe som betyr at jeg må på tokt for å grave fram de utgavene til uka...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noe sted jeg kan kjøpe Nimes og eller Mexico med oppkrav/forhåndsbetaling? Jeg har ikke VISA og kan ikke bruke mammas (gidder ikke forklare hvorfor). Platekompaniet har ikke hatt noen av de de gangene jeg har vært innom.

Jeg så nimes DVD'en i en Playcom butikken i Kristandsand :) Vet ikke om du bor der, men kan i allefall kjøpes der.

Lenke til kommentar

Sitter å leiter etter hotell. Det hotellet som jeg hadde sikta meg ut har ikke ledig til to personer. Så kikker litt på Thon Hotels. Skal ikke være så veldig langt unna TA, og utifra bildene var det veldig pent. Rompris på 1820,- pr natt var litt stivt, men ikke det verste jeg har sett. Bare sleng ut her om det er noen som har noen anbefalinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...