Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han gror kanskje ikke skjegg like lett som oss andre?

 

 

Nimeskonserten på Bluray i posten fra play i dag. Fantastisk. Et must-buy for alle som er fan av musikk egentlig. :p Så jævla bra er den. Fikk også øreplugger (vært linka til av en bruker her inne tidligere, tror det var Haakon som gjorde det) og jeg vil bare si takk for linken. Kosta 150,- sånn cirka og er verd hvert øre. Utrolig behagelige å ha på seg, trenger ikke tenke på om de skal dette ut eller noe og man kan snakke med andre mens man har dem på. Fremt personen du snakker til ikke er langt unna. Virker som et knallkjøp for alle som ikke tar noen sjanser og har med seg propper på konsert.

Lenke til kommentar
Fikk også øreplugger (vært linka til av en bruker her inne tidligere, tror det var Haakon som gjorde det) og jeg vil bare si takk for linken. Kosta 150,- sånn cirka og er verd hvert øre. Utrolig behagelige å ha på seg, trenger ikke tenke på om de skal dette ut eller noe og man kan snakke med andre mens man har dem på. Fremt personen du snakker til ikke er langt unna. Virker som et knallkjøp for alle som ikke tar noen sjanser og har med seg propper på konsert.

Godt å høre at du ble fornøyd med de. Digger de selv og. Testet dem ut med høy musikk ennå, da? :)

Lenke til kommentar
Nimeskonserten på Bluray i posten fra play i dag. Fantastisk. Et must-buy for alle som er fan av musikk egentlig. :p Så jævla bra er den.

 

Har hatt den liggende her i noen uker nå, fikk endelig ut fingern å fikk sett den. Det er "rimlig" bra AQ/PQ for å si det mildt.

 

Så er det bare å vente på BDen ifra Mexico så får jeg sett den også :)

Lenke til kommentar
Finnes det noe sted jeg kan kjøpe Nimes og eller Mexico med oppkrav/forhåndsbetaling? Jeg har ikke VISA og kan ikke bruke mammas (gidder ikke forklare hvorfor). Platekompaniet har ikke hatt noen av de de gangene jeg har vært innom.

 

Ikke som jeg vet om. Men det er jo bare å få Platekompaniet til å bestille dem for deg, så er det bare å plukke dem opp når de kommer. Er ikke verre enn det :)

 

Edit:

 

Kan ikke si at jeg la merke til at det var dårlig sync mellom lyden og bildet hos meg heller, jeg tittet etter det også siden jeg har hørt at andre har klaget på det.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...