AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Joda, men jeg tror nok det finnes enda flere mennesker som gledelig bytter sitteplassene sine mot ståplasser uten å kreve en eneste krone
Estella! Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jeg er relativt høy, samme er min far, og selv om jeg synes ståplasser er mye gøyere, er sitteplasser godt for ryggen. Får veldig vondt av å stå i flere timer. jeg risikerer å bli klemt ihjel mellom to høy menn jeg:P
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 jeg risikerer å bli klemt ihjel mellom to høy menn jeg:P ..Og likevel er det så verdt det
Estella! Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 jeg risikerer å bli klemt ihjel mellom to høy menn jeg:P ..Og likevel er det så verdt det mulig du nyter av konserten når du ikke ser noe eller så vidt får puste
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Det er jo bare å begynne å spise og trene! Det er jo over 5 mnd til konsert, når jeg klarte 20kg på 3 mnd. Så burde du klare minst like mye på lengre tid!
Estella! Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Det er jo bare å begynne å spise og trene! Det er jo over 5 mnd til konsert, når jeg klarte 20kg på 3 mnd. Så burde du klare minst like mye på lengre tid! jeg blir ikke noe høyere av å ete men nok avsporing.... gleder meg
d'espresso Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 (endret) snip I følge Kirk så er Anestesia Pulling Teeth den låten som "er Cliff sin" (ikke orion) - uten å starte en bassist-debatt så vet jeg ikke om Jason kunne spilt låta (orion) - Robert er mye likere Cliff i stil... Det er nok også noe av grunnen til at de ventet! My friend in misery er Jasons låt, og fredet på samme måte. Synd vi aldri får se Pulling teeth live :/ Jason kunne nok låta, gitt. Anesthesia er også regnet som Cliff sin sang, fordi han skrev hele greia. Poenget mitt her er at når det kommer til Orion så tenker bandet på Cliff, sangen ble spilt i hans begravelse, det var en av hans favorittsanger, han skrev mye av sangen, osv. Vi kan kalle Anesthesia, Orion og To Live is to Die for Cliff sine sanger.. Endret 30. november 2009 av Haakon*
dor123 Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 noen som fortsatt ikke har fått billettene sine til den 14?
d'espresso Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 noen som fortsatt ikke har fått billettene sine til den 14? Jeg har ikke fått dem i posten ennå..
dor123 Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 noen som fortsatt ikke har fått billettene sine til den 14? Jeg har ikke fått dem i posten ennå.. Ok,takk da er jeg ikke alene
aklla Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 samme her, jeg og min kolega har heller ikke fått våre biletter til den 14, men har fått for 13.
osse-mon waits for alice Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Jeg fikk nettopp en mail fra "Metallica" ([email protected]) Metallica Billetter Telenor Arena 13 og 14 april 2010 Pris ståplasser: 1200 NOK Kontakt: [email protected] eller ring 47155086 NB! Billetter kan leveres i hele Osloområdet eller sendes gjennom Finn's betalingsløsning til hele landet. Lurer på hvor de fikk min epostadresse fra.. Ser det er en-eller-annen billetthai som selger masse billetter til masse forskjellige konserter.. Rasshøl, med andre ord!
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Ser på mail adressen at han har gjort dette før! ^^
Ninjahamster Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Osse-Mon sørger i alle fall for at han/hun får gratis reklame Er nok en del som leser denne tråden som er villig til å betale 1200.
aklla Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 jeg har ett par biletter jeg antagelig ikke får brukt, er det ekstremt umoralskt av meg å selge de for 1000,- eller noe? alternativet er jo at jeg jobber litt ekstra for å finne kompiser som vil ha dem... hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å selge dem til random personer, men ser ut til at jeg må det alikevel
Estella! Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 jeg har ett par biletter jeg antagelig ikke får brukt, er det ekstremt umoralskt av meg å selge de for 1000,- eller noe?alternativet er jo at jeg jobber litt ekstra for å finne kompiser som vil ha dem... hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å selge dem til random personer, men ser ut til at jeg må det alikevel du har ikke lov å selge de for mere en du kjøpte de for....
NightKeeper Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 jeg har ett par biletter jeg antagelig ikke får brukt, er det ekstremt umoralskt av meg å selge de for 1000,- eller noe? Mange vil kanskje si det, men ikke jeg. En kompis av meg ble syk samme dag som Metallica sin andre konsert i Spektru m i sommer, så vi fikk beskjed om å selge den. Vi så noen litt yngre karer som ville ha billett og jeg sa jeg hadde en ledig. Han tilbød meg 1000 kr uten å nøle, og da er det jo helt greit.
Estella! Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 syntes seriøst ikke man skal selge de for mere enn man har gitt. prinsipp sak rett og slett. burde ikke utnytte at andre ikke har fått tak i bilett og dermed må betale mere for det
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Storspamme han? jeg har ett par biletter jeg antagelig ikke får brukt, er det ekstremt umoralskt av meg å selge de for 1000,- eller noe? Det får du avgjøre selv, men ulovlig er det.
Manx Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Det er jo bare å begynne å spise og trene! Det er jo over 5 mnd til konsert, når jeg klarte 20kg på 3 mnd. Så burde du klare minst like mye på lengre tid! jeg blir ikke noe høyere av å ete men nok avsporing.... gleder meg Du får ta og holde deg unna meg da, sist gang i spektrum så hørte jeg kommentaren bak meg "hver jævla gang!!!" Skjønner ikke hva han mener heller, er jo bare 1.97...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå