Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får nok prøve å kjøpe billetter litt tidligere neste gang, hvis det blir noen :(

For sen? Det finnes fortsatt billetter på billettservie til den 14.

Fikk nettopp opp: FELT C, RAD 14 ;)

 

Men det er veldig rykk og napp... Det gjelder å trykke ned "Finn Billetter" knappen i riktig øyeblikk!

Endret av tjotr
Lenke til kommentar
Billletservice -> Hunt you down with no mercy! :p

 

Fikk ståplass til den første :-) Blir fett.

 

Best å reise dit med buss eller tog? har hørt tog er greit, med tanke på at det er gåavstand fra stasjonen.

Om du holder til i Oslo er det mye greiere å bare ta 31-bussen. Er ca 15 min å gå fra Lysaker stasjon til Telenor Arena. Veien dit kommer nok til å være skilta opp med piler slik som dem gjør på Stabæks hjemmekamper.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Tja, Eye of the Beholder hadde vært moro. Den har jeg ikke sett på noen setlister. Vet de spilte den noen ganger på 90-tallet på bootlegs jeg har hørt. Og de spilte en liten snutt av starten i Justice Medley på Live Shit.... konserten fra 1994.

 

Har blitt spilt 119 ganger i sin helhet, sist gang i 1989 desverre =/

 

Har du link til den lista igjen?

 

Jeg foretrekker chapterinc.com

 

Den driftes av bl.a 1 som jobber for Metclub =)

Lenke til kommentar
Hva er greia med at folk har så mye i mot St. Anger?

 

Jeg har ingenting i mot St.Anger, selv om jeg ikke synes det er på langt nær så bra som resten av Metallica sitt stoff. Med unntak av Load of ReLoad, selvsagt.

 

Jeg sier bare at Metallica har ikke spilt St.Anger-låter på gudene vite hvor lenge. Mye pga at mange av låtene krever tre gitarer.

Nja, de spiller Frantic nå og da. Hørte Frantic selv i London i fjor. Men den har de ikke spilt på ett år nå, så sjansene er selvsagt små.

Lenke til kommentar
Synes Lamb of God ikke var noe spesielt (Danmark, ikke i Norge). Bare en fyr som står og hyler inn i en mikrofon og ser forbanna ut. Mastodon var langt bedre, så de ser jeg gjerne igjen. Volbeat kunne vært fett ja.

 

Helt enig, måtte lide meg gjennom LoG på 6 Metallica-konserter i sommer :p Mastodon er perfeksjon, fy så bra siste albumet er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...