CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Kan du ikke gi meg hint om hva jeg skal gjøre uten å spoile for meg? Tør ikke åpne den. Det der hjelper jo ikke meg en dritt hvis jeg ikke kan åpne den. Edit: Nevermind, så i AC2-ending-tråden og alle er der hvor jeg er.. Villt spill O_o Endret 7. desember 2009 av CypheroN
ErlendRU Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Bestilte dette fra Asia for 12 dager siden, men enda ikke sett snurten av det. Tror jeg dør snart, har lyst til å spille dette! Lei av MW2, så skal bli digg med litt ny sniking. Satser på det kommer i løpet av uka.
ErlendRU Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Fått relativt kjapp levering derfra før, men det kommer sikkert helt an å på mye rart. Nærmer oss jo jul også. Ikke noe krise uansett, bare keen på å spille.
Morgh Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Fått relativt kjapp levering derfra før, men det kommer sikkert helt an å på mye rart. Nærmer oss jo jul også. Ikke noe krise uansett, bare keen på å spille. Du har mange spilletimer å se frem til! vanvittig bra spill.
GrevenLight Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Runna AC 2... Eller bare hovedoppdragene
Teipball Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Er vel en slags nettbutikk der du kan kjøpe stuff til spillet ved hjelp av poeng du har fått av achievments/throphies
TheCatIsALie Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 I animusen dreper man slemme sjefe-folk, er disse også (i nyere generasjon) i framtiden? Hvis det blir stor spoiler, ikke si.
Svampebob Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Lurer på om det blir mer action i ''virkeligheten'' Har ikke vært ute av animusen enda og er på vei til venezia nå. Putt i spoiler takk. Der ja, nå kom jeg ut av den Endret 10. desember 2009 av Svampebob
CThomassen Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Da har jeg runna AC (hoved oppdragene) må si at det er et av de beste spillene jeg har spilt! Men hvor er blitt av Sekvens 12 og 13? Og noen som veit hvordan jeg gjenspiller gamle sekvenser?
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Lurer på om det blir mer action i ''virkeligheten'' Har ikke vært ute av animusen enda og er på vei til venezia nå.Putt i spoiler takk. Der ja, nå kom jeg ut av den Man er ute av animusen 2-3 ganger, men det er ikke særlig action (heeelt på slutten slåss du mot noen karer, da.)
Teipball Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jeverio: skjønner ikke helt hva du mener... CThomassen: sekvens 12 og 13 kommer som dlc i januar og februar, de skulle egentlig være en del av spillet, men enten så ble ikke ubisoft ferdig med sekvensene/bugs eller så de en mulighet til å tjene mer penger. Vil også anbefale alle til å se på credits når du har runda spillet. ellers kan du gå glipp av ting
GrevenLight Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Gleder meg vilt til Battle for Forli og Bonfire of the Vanities :D Når jeg runna det i går tenkte jeg at jeg måtte vente for ever før 3eren kom, men så kommer jo disse to ekstra pakkene snart
CThomassen Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Vil også anbefale alle til å se på credits når du har runda spillet. ellers kan du gå glipp av ting Spoiler? Aner ikke hvordan jeg spiller siste delen på nytt
Teipball Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Når du spiller som desmond og rømmer fra abstergo, noen av de jeg kjenner bare slo av spiller med en gang og gikk glipp av det, er jo ikke noe spesielt som skjer , men kul ting Du spiller mens creditsen ruller nedover skjermen
CThomassen Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 (endret) Lurer fælt på hvordan neste spill blir! Håper at vi skal tilbake til animusen (hvertfall litt) Hadde vært fett å vært snikmorder under den amerikanske borgerkrigen Teipball: åja, ja spilte gjennom hele den. Endret 11. desember 2009 av CThomassen
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Negativt: Spillet er litt for kort, til tider repetive oppdrag. Posiitvt: Engasjerende historie, veldig bra atmosfære og miljø/stemning, veldig bra musikk, bra slåssing, bra grafikk, etc etc. CypheroNs dom: 8/10.
Teipball Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Kort, hvor langt tid brukte du a? Noe jeg syntes var bra var at det var langt.
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Eller, hvor langt et spill skal være er jo helt forskjellig og ikke lett å vite. Men når jeg betaler fem hundre kroner liker å bruke mer enn en uke (og jeg hadde tentamener den uken, og klarte likevel og fullføre det.) Har ingenting imot korte spill, men savner bare tiden da jeg slet med Majoras Mask på N64 i flere måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå