Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat som sier at han har sett bykartet i GTA5, noen som kan bekrefte eller avkrefte om det har blitt leaked?

Han tenker kanskje på dette. Fake isåfall.

Fake? Vel da var de pokker meg bra gjennomført ihvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var visst ikke helt habile nei:

Ias1D.jpg

klippet og limt fra GTA IV:

2011111700002.jpg

fake2.jpg

Men det var uannsett en forferdelig bra fake ihvertfall, spesielt bildene med kartene.

Skrevet

Det jeg stusser på er at kartet er hele san Andreas når de jo har sagt at det ikke skal være hele kartet.

Kartet viser bare en modifisert utgave av los santos + bonde landet rundt, hele sand andreas var las santos, san fierro og las venturas:P

Skrevet

Det jeg stusser på er at kartet er hele san Andreas når de jo har sagt at det ikke skal være hele kartet.

De har aldri sagt at det ikke er hele San Andreas.

Skrevet

De har aldri sagt at det ikke er hele San Andreas.

Nei, men de har sagt at kartet er Los Santos og områdene rundt.

Skrevet

Tviler på at DLC-pakker vil unlocke større steder, det vil heller utforme hva vi allerede har i hovedspillet med nye missions og slikt. Som vi har sett med The Ballad of Gay Tony og The Lost And The Damned.

Skrevet

Vennligst ikke reklamer for egne multiplayer-servere i denne tråden, enda mindre hvis det er en San Andreas-server. ;)

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ifølge spill.no skal gta v bli større enn CoD. Men det skal ikke mye til for å få et spill bedre enn det. CoD endrer seg ikke i det hele tatt mellom hver tittel :thumbdown:

Skrevet

AutoCall Of Grand Theft Duty 5

Jeg er spent på om dette spillet vil bli bedre optimalisert for pc en nummer 4 i rekken , eller om det vil komme nok en lame konsollport

Skrevet

Hvis det kommer en pc-versjon, så vil det bli piratkopiert av meg ihvertfall. Jeg gikk til innkjøp blindt med fireren, og det angrer jeg på den dag i dag. Har de lagt inn en innsats kontra fireren, så kjøper jeg det mer enn gjerne, som jeg gjorde da jeg kjøpte fireren en gang til + DLC på Steam på tilbud.

Rockstar kan takke seg selv.

Skrevet

Jeg har kjøpt GTA 4 to ganger. ene var dvd versjonen med cover og papirkart, den andre versjonen kjøpte jeg via Steam.

Så jeg føler jeg bidro til å gi dem penger for pc versjonen, da kan de bidra med å gi meg en optimalisert versjon av GTA 5 :)

Skrevet

Hvis det kommer en pc-versjon, så vil det bli piratkopiert av meg ihvertfall. Jeg gikk til innkjøp blindt med fireren, og det angrer jeg på den dag i dag. Har de lagt inn en innsats kontra fireren, så kjøper jeg det mer enn gjerne, som jeg gjorde da jeg kjøpte fireren en gang til + DLC på Steam på tilbud.

Rockstar kan takke seg selv.

Da blir jeg den første som rapporterer deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...