Gå til innhold

Jobb I oslo


Anbefalte innlegg

Hvorfor i helsikenestdjigkhfikngifd er det så vanskelig å få deltidsjobb i oslo ved siden av skolen???

 

Gutt 19 :D

 

Men søker jeg i kongsvinger, drammen, eller stavanger blir jeg innkalt til jobbintervju uken etter at søknaden er sendt. Men jeg bor i oslo og trenger jobb i oslo haha. Søkte bare på drammen og kongsvinger for moro skyld liksom fordi jeg kjedet meg i helgen. Jeg har en god del arbeidserfaring og føler bare at arbeidsgiverne i oslo er idiotiske.

 

Jeg tok også en vekterkurs og betalte selv for det. Jeg er kanskje en idiot som har feil tankegang.

Hmmm skal jeg ta vekterkurs eller ikke? Tar jeg vekterkurs får jeg kanskje en jobb? Nei failure tok vekterkurs og står uten jobb. Securitas tjener rått på disse vekterkursene sine. Har dessuten vært hos intervju hos securitas 10 ganger og har fortsatt ikke fått jobb. Kameraten min var der en gang og fikk jobb på første forsøk, og han brukte briller. Jøsses arbeidsmarkedet i oslo er idiotisk for studenter som trenger jobb ved siden av skolen.

 

 

Og hvor i helvete er moderator? Jeg vil snakke med moderator og har lyst til å skifte passord! Jøsses :)

Endret av Tung_cong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i helsikenestdjigkhfikngifd er det så vanskelig å få deltidsjobb i oslo ved siden av skolen???

 

Gutt 19 :D

 

Men søker jeg i kongsvinger, drammen, eller stavanger blir jeg innkalt til jobbintervju uken etter at søknaden er sendt. Men jeg bor i oslo og trenger jobb i oslo haha. Søkte bare på drammen og kongsvinger for moro skyld liksom fordi jeg kjedet meg i helgen. Jeg har en god del arbeidserfaring og føler bare at arbeidsgiverne i oslo er idiotiske.

 

Jeg tok også en vekterkurs og betalte selv for det. Jeg er kanskje en idiot som har feil tankegang.

Hmmm skal jeg ta vekterkurs eller ikke? Tar jeg vekterkurs får jeg kanskje en jobb? Nei failure tok vekterkurs og står uten jobb. Securitas tjener rått på disse vekterkursene sine. Har dessuten vært hos intervju hos securitas 10 ganger og har fortsatt ikke fått jobb. Kameraten min var der en gang og fikk jobb på første forsøk, og han brukte briller. Jøsses arbeidsmarkedet i oslo er idiotisk for studenter som trenger jobb ved siden av skolen.

 

 

Og hvor i helvete er moderator? Jeg vil snakke med moderator og har lyst til å skifte passord! Jøsses :)

 

Trur ikke akkurat dette innlegget ditt får eventuelle arbeidsgivere til å PM deg med "PLZ begynn hos hos" akkurat :) Hvis du ikke får jobb som vekter selv med vekterkurs så er det kanskje ikke arbeidsgiverne i Oslo det er noe feil med. Kan rett og slett hende at du ikke sier de rette tingene eller gir jobbrekruttereren den rette følelsen for å kunne ansette deg. Les guider på nettet eller les bøker om jobbsøkerprosessen. Selv fikk jeg jobb i vekterbransjen uten engang å ha vekterkurs, så nøye er de ikke :) Flere kompiser og bekjente av meg jobber også i Oslo som vektere uten vekterkurs per i dag.

Lenke til kommentar

Hei

 

Hvorfor søkte du på denne jobben?

 

Hva er dine svake og sterke sider?

 

Hva gjør du i fritiden?

 

Har du bil?

 

Hvorfor tror du at du har de rette kvalifikasjonene til jobben?

 

Vet du hva dop er?

 

Vet du hva marihuana er? Er det dop?

 

Bruker du dop?

 

Kan vi ta en doptest av deg?

 

Har du rent rulleblad?

 

Har du noen gang mistet lommeboken eller blitt ranet av en lommetyv?

 

Betalte du selv for vekterkurset og hvorfor gjorde du det?

 

Trener du i fritiden?

 

Har du god økonomi?

 

Har du tatt opp lån?

 

Bor du alene eller bor du hjemme?

 

Er du singel eller har du kjæreste?

 

Hva slags transport bruker du for å komme til jobben?

 

Noe mer du lurer på eller har lyst til å spørre?

 

Vel da er vi ferdig. Vi ringer deg tilbake hvis du den rette for jobben! Noe som de aldri gjør.

Endret av Tung_cong
Lenke til kommentar

Bare gi opp med å bli vekter. Jeg har vært på intervju en del ganger og har heller ikke fått jobb som vekter.

 

Jeg betalte også selv for vekterkurs trinn 1. Bortkastet penger. Ja det er vanlige spørsmål du får på intervju hos et vekterselskap. Tror ikke det noe galt med oss mann. Det er bare arbeidsgiveren som ikke liker oss.

 

Hver eneste gang jeg kommer på et jobbintervju for et vekterselskap så er det alltid områdeleder eller assisterende sjef som intervjuer oss og ikke selve sjefen som kalte oss inn for intervju.

 

Det er faen meg ikke noe jobb i oslo så jeg bare sitter hjemme og spiller street fighter 4.

Venter på dagpenger fra nav noe som jeg ikke har fått.

Endret av hohoes
Lenke til kommentar

Syns dette er litt latterlig, jeg er også 19 år og bor i Oslo, men jeg har ikke problemer i det hele tatt med å skaffe meg jobb. I de siste ukene har jeg nærmest blitt kastet etter jobber, men har måttet takket nei fordi det ikke passet meg i ettertid. Jeg tror det har veldig mye å si hvordan dere oppfører dere på intervjuet. Virker dere oppegående og (relativt) intellegente ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal klare å få jobb ved siden av studier.

Lenke til kommentar

Har noe med at dere er norske og vi er utlendinger. Mange kamerater av meg fikk jobb på første på forsøk og på første intervju. Skjønner ikke hva som skiller meg ut fra dem, siden vi er barndomsvenner og har hatt samme oppvekst. Eller kanskje det er for mange pakistanske arbeidsgivere der ute, så de gidder ikke å gi oss jobb bare de tenker. Hmm filipinere.. Nei takk!

 

Eller rettere sagt. Vi har utenlandske navn med norsk statsborgerskap.

Vel jeg satser ikke på skole lenger siden jeg har gått lei av søke jobb etter jeg var ferdig med videregående på apoteklinjen :D

 

Å nei vent. Jeg er ikke utlending siden jeg var født i Norge. Dumme meg!

Endret av hohoes
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Edit: Det følgende refererer til en slettet off topic diskusjon...:

 

tgnedal har rett, det skal brukes infinitivsmerke her. "Og" skal kun brukes når det er to sideordnede verb, altså når man beskriver to likeverdige og samtidige handlinger:

 

står og røyker

sitter og prater

ligger og gråter

 

Men det heter:

 

Begynner å gå

Prøver å slutte

Fortsetter å snakke

 

Her det ikke to handlinger/aktiviteter, de to verbene brukes til å beskrive en og samme handling: "Begynner å gå" beskriver starten på en spasertur.

 

Men nok om det. Det er off topic i denne tråden. Skrivefeil skal normalt ikke kommenteres i tråden, og i hvert fall ikke brukes til personangrep.

 

På dette forumet er det heller ikke greit å kalle andre brukere for idiot. Man må gjerne mene det, men man får ikke si det.

 

Noen poster slettes.

 

Kommentarer og reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kan jeg bare spørre om de av dere som har jobbet som vekter, eller de dere evt kjenner som gjør det, måtte ta doptest?

 

Nå jobber jeg bare deltid ved siden av studiene, men verken jeg eller de jobber med som har vært der i 7-10år har måttet gjøre det.

Lenke til kommentar
Kan jeg bare spørre om de av dere som har jobbet som vekter, eller de dere evt kjenner som gjør det, måtte ta doptest?

 

Nå jobber jeg bare deltid ved siden av studiene, men verken jeg eller de jobber med som har vært der i 7-10år har måttet gjøre det.

Ok, jeg bare synes det var litt rart at trådstarter hadde blitt spurt om de kunne teste han, jeg trodde ikke det var SÅ seriøst i Securitas. Men det er vel kanskje bare en skremmetaktikk at de spør om det :p

Lenke til kommentar

Kameraten din fikk jobb selv om han bruker briller? Det er jo skikkelig useriøst av Securitas. Hvordan i all verden kunne de ansette en med briller? Tror faktisk hele tråden din gir meg en god antydning på hvorfor du ikke har fått jobb.

 

Tro det eller ei, men vekter er faktisk noe en må passe til å være. Dersom ikke en av arbeidsgiverne i vaktselskapet ønsker å ansette deg må det være noe du gjør.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...