Gå til innhold

Hva ønsker menn seg til jul?


Pinnedyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harde pakker funker jo alltid. Spill, musikk, dvd, klær, bøker, hobbyrelaterte greier. Med meg funker det meste, om jeg trenger det eller ønsker meg det. Jeg for eksempel, ønsker meg en genser og bøker om folkemusikk og Snorres kongesagaer ^^

 

---

 

Klippekort på tjenester hørtes jo ikke dumt ut :p

Lenke til kommentar

"klippekort" både ønsker jeg meg, og er noe jeg skal gi til dama...

 

 

bare lage et lite hefte med forskjellige ting som hun kan få om hun leverer lappen...

en liten notatblokk funker bra.. og så på en side ha massasje, en annen et jeg tar oppvasken, en laaaang klem, litt "kos", middag osv...

 

nesten gratis og gir mer bang for the buck en det meste andre jeg kan gi..

 

 

ellers vil jeg ha et episk stort gavekort på en bra nettbutikk som jeg kan bruke på data og slikt

 

japan tur

noe fett til det nye rommet mitt

spenn

noen flasker med godsaker

noen fete t-skjorter gensere er ikke å si nei takk til..

sokker (ja faktisk... er snart hull i alle sammen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Også jeg som trodde det var nærmest abnormalt å ønske seg sokker og underbukser, men det er jo utrolig kjekt å få en årsforsyning i jula. Ellers er jo også dvd/blu-ray toppers for min del. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Et problem kan være at flere av de tingene vi menn ønsker oss er ting som vi egentlig har lyst til å kjøpe på egenhånd. Det kan være golfutstyr (sport og friluftsutstyr generelt), datakomponenter ol interesser som vi menn tar seriøst.

 

Men fortvil ikke, da er det bare å bite i det sure eplet å be om instrukser fra mannen slik at man slipper å gjøre bomkjøp. Litt kjedelig er det da man vet nøyaktig hva man får, men på en annen side slipper man skuffelsen fordi damen kjøpte feil vare.

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
jeg ønsker meg

 

-masse penger

-et radiostyrt fly/rc fly

 

trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly

 

kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte

det du ikke veit at jeg har en stor cessna 182 skala har er bilde 150 cm vingespenn :p:woot::yes:

post-199634-1258399570_thumb.jpg

Endret av fsx
Lenke til kommentar
jeg ønsker meg

 

-masse penger

-et radiostyrt fly/rc fly

 

trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly

 

kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte

det du ikke veit at jeg har en stor cessna 182 skala har er bilde 150 cm vingespenn:p :woot::yes:

 

 

ja vurderte den, men siden den veier 1KG så vil den gå i tusen knas ved en styrt kontra miniumen som veier 18g :p

 

men så var jeg helt nybegynner også :p

Lenke til kommentar
jeg ønsker meg

 

-masse penger

-et radiostyrt fly/rc fly

 

trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly

 

kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte

det du ikke veit at jeg har en stor cessna 182 skala har er bilde 150 cm vingespenn:p :woot::yes:

 

 

ja vurderte den, men siden den veier 1KG så vil den gå i tusen knas ved en styrt kontra miniumen som veier 18g :p

 

men så var jeg helt nybegynner også :p

ja men det er noe jævlig mye med fiksing og justering og repareing selom du ikke vært i lufta engang jeg måte fiske justere lime forsterke det er mye arbeid på det store flyet:). det flyet kosta 2 490 kr!!

kjøpte den på rygge airsow:)

 

 

EDIT. sorry for alle skrivefeil sliter lit på skolen :(

Endret av fsx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...