Gå til innhold

Hva ønsker menn seg til jul?


Pinnedyr

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Glad du spurte :dribble:

 

- En flaske brennevin, f.eks Vikingfjord blåbær eller Bacardi Razz. (Har mest tro på Vikingfjord blåbær, men men). Evt. ren sprit. (1 liter flaske såklart :blush: )

 

- Boxershorts (de "classic" fra Dress Mann er behagelige).

 

- Penger.

 

- 1 stk ekte 9mm patron med kule, krutt og tennhette.

 

Det var vel alt jeg kom på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Man skjønner ikke hvor viktige sokker er før man er voksen.

 

Også jeg som trodde det var nærmest abnormalt å ønske seg sokker og underbukser, men det er jo utrolig kjekt å få en årsforsyning i jula. Ellers er jo også dvd/blu-ray toppers for min del. =)

 

Samboeren min sier det samme, men hvor kjedelig er det ikke å sitte og pakke opp sokker på juleaften da? ;) Selv går jeg heller ut og kjøper meg sokker istedet for å "bruke opp" en presang på sokker. Er sokker og boxere noe som dere virkelig synes er ok å få? Kanskje det er noe i det der kvinner fra Venus, menn fra mars-greia, jah..?

 

Har uansett kjøpt gave nå! - Technolego Off Roader! Stor en! Som går på batterier! Kunne tenkt meg den selv, faktisk! !!! Så får det heller bli sokker til bursdagen.

 

 

Menn ønsker seg retten til å være menn tilbake!

 

Blah...

Lenke til kommentar
Har uansett kjøpt gave nå! - Technolego Off Roader! Stor en! Som går på batterier! Kunne tenkt meg den selv, faktisk! !!! Så får det heller bli sokker til bursdagen.

AWESOME! Hvor gammel er sambo'n din? (som jeg antar du kjøper til)

 

Jeg ønske rmeg nok lego til å bygge en kopi av Nidarosdomen :new_woot:

Lenke til kommentar
Har uansett kjøpt gave nå! - Technolego Off Roader! Stor en! Som går på batterier! Kunne tenkt meg den selv, faktisk! !!! Så får det heller bli sokker til bursdagen.

AWESOME! Hvor gammel er sambo'n din? (som jeg antar du kjøper til)

 

Jeg ønske rmeg nok lego til å bygge en kopi av Nidarosdomen :new_woot:

 

Heh, skal vi se.. Han nærmer seg 31 nå, men er yngre til sinns enn noensinne! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...