Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Glad du spurte - En flaske brennevin, f.eks Vikingfjord blåbær eller Bacardi Razz. (Har mest tro på Vikingfjord blåbær, men men). Evt. ren sprit. (1 liter flaske såklart ) - Boxershorts (de "classic" fra Dress Mann er behagelige). - Penger. - 1 stk ekte 9mm patron med kule, krutt og tennhette. Det var vel alt jeg kom på. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Haha Sprit, penger og våpen. Og boxerfhortf da Endret 16. november 2009 av Beges Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Menn ønsker seg retten til å være menn tilbake! Lenke til kommentar
blålys Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Skjorter, gensere osv. er alltid greit å få. Ellers ønsker jeg meg også harde pakker, f.eks spill, filmer og ny iPod. Det jeg derimot ønsker meg aller mest, er penger. Må begynne å spare penger til førerkort og sydentur til sommeren! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Nå er ikke jeg gutt, men kjæresten digger espressomaskinen han fikk til meg i jul i fjor. Han er veldig glad i kaffe, så det var en gave midt i blinken. I år er det tre ukers ferie på all-inclusive-hotell for oss to i juni som er gaven Endret 18. november 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 vet ikke hva jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Nye sko! De skoene jeg har nå sitter som støpt på beinene men stinker som bare faen. Liker ikke å kjøpe sko fordi det er så jævlig dyrt utenom på tilbud. Er vel ikke egentlig dyrt mtp hvor mye jeg bruker skoene mine men jeg har vendt meg til tilbudspriser. Endret 19. november 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg trenger penger til kontrabasstrenger Lenke til kommentar
Pinnedyr Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Man skjønner ikke hvor viktige sokker er før man er voksen. Også jeg som trodde det var nærmest abnormalt å ønske seg sokker og underbukser, men det er jo utrolig kjekt å få en årsforsyning i jula. Ellers er jo også dvd/blu-ray toppers for min del. =) Samboeren min sier det samme, men hvor kjedelig er det ikke å sitte og pakke opp sokker på juleaften da? Selv går jeg heller ut og kjøper meg sokker istedet for å "bruke opp" en presang på sokker. Er sokker og boxere noe som dere virkelig synes er ok å få? Kanskje det er noe i det der kvinner fra Venus, menn fra mars-greia, jah..? Har uansett kjøpt gave nå! - Technolego Off Roader! Stor en! Som går på batterier! Kunne tenkt meg den selv, faktisk! !!! Så får det heller bli sokker til bursdagen. Menn ønsker seg retten til å være menn tilbake! Blah... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Har uansett kjøpt gave nå! - Technolego Off Roader! Stor en! Som går på batterier! Kunne tenkt meg den selv, faktisk! !!! Så får det heller bli sokker til bursdagen. AWESOME! Hvor gammel er sambo'n din? (som jeg antar du kjøper til) Jeg ønske rmeg nok lego til å bygge en kopi av Nidarosdomen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Menn ønsker seg til jul det de ønsker seg resten av året. BLOWJOB! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Menn ønsker seg til jul det de ønsker seg resten av året. BLOWJOB! visse ting hører ikke hjemme under treet 1 Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Menn ønsker seg til jul det de ønsker seg resten av året. BLOWJOB! visse ting hører ikke hjemme under treet Iallfall ikke før gjestene har gått.. Lenke til kommentar
Pinnedyr Skrevet 30. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Har uansett kjøpt gave nå! - Technolego Off Roader! Stor en! Som går på batterier! Kunne tenkt meg den selv, faktisk! !!! Så får det heller bli sokker til bursdagen. AWESOME! Hvor gammel er sambo'n din? (som jeg antar du kjøper til) Jeg ønske rmeg nok lego til å bygge en kopi av Nidarosdomen Heh, skal vi se.. Han nærmer seg 31 nå, men er yngre til sinns enn noensinne! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ønsker meg masse bullshit jeg ikke trenger. Endret 30. november 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Harde pakker tror jeg er en god regel Tekniske greier er flott! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 typen har sakt klart i fra at han kun ønsker seg hund ...hehe . han sa det til moren og faren sn- tviler på vi får det da Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Fred på jord. Endret 30. november 2009 av Danny Boy 1 Lenke til kommentar
fsx Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 og jeg ønsker meg softgun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ønsker meg bussbillet til sverige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå