Gå til innhold

noen som har montert en data inn i en moped?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har sett folk med subb/høytaler i den boksa under setet.  :lol:  

 

Tror du har større sjangs med anlegg nedi der enn en pc.

 

Det er da lettere å fikse itx maskin enn annlegg da.. Den er mindre enn annlegg, og tar mindre strøm. Men begge deler hadde vært tøft.

 

Kjøpe bilstereo, og sette på 2 høyttalere.

Lenke til kommentar
Det handler ikke om å være nerd.

Det handler om å følge sine innfall og teste ut sine ideer.  

Eller veien til et godt liv som noen kaller det  :wink:

 

Seriøst - der er jo bare helt latterlig!!!

 

:evil: Det er bra å teste nye idieer, men jeg er ganske lei av folk som synes at det andre gjør er latterlig! Dem som mener det kan bare holde kjeft!

 

:woot: LordOfDeath du får bare prøve ut din geniale ide og Patience får pelle seg ut av diskusjonen hvis han fortsetter å slenge dritt!

Lenke til kommentar
Det handler ikke om å være nerd.

Det handler om å følge sine innfall og teste ut sine ideer.  

Eller veien til et godt liv som noen kaller det  :wink:

 

Seriøst - der er jo bare helt latterlig!!!

 

:evil: Det er bra å teste nye idieer, men jeg er ganske lei av folk som synes at det andre gjør er latterlig! Dem som mener det kan bare holde kjeft!

 

:woot: LordOfDeath du får bare prøve ut din geniale ide og Patience får pelle seg ut av diskusjonen hvis han fortsetter å slenge dritt!

 

Men herre da lille gutt.. Slenger ikke dritt! Sier min mening. Staaakar!

 

Her snakker vi om å bygge pc i en moped. I EN MOPED!!! Er det bare jeg som ser idiotien her så gud bevare. Er da vel ikke noe å begynne å grine for at jeg synes det er en helt utrolig ide i motsatt retning av deg?

 

Mener bare det at de som ikke har annet å ta seg til enn å finne de mest ekstreme steder å bygge inn en pc i bør se seg litt rundt etter sosiale utfordringer istedet. Komme seg ut blant folk..

Lenke til kommentar
Burde ikke være noe annet problem enn strøm, mopeder har ike mye av det. Regner med at du har scooter siden du har rom under setet, scootere har somregel 12volt, det er bra (ts har 6 mener jeg) Et probleme er regn/tyverifare av skjerm. Støm må du løse på enellerannen måte, regner ikke med at peden lager nok strøm originalt. Et annet spm, hva i helvete skal du med pc på mopeden?

Det står han har scooter og ts har foresten 12 v, mt5 har 6 og mtx 12 igjen. hvertfall på de jeg har hatt

Lenke til kommentar
Det handler ikke om å være nerd.

Det handler om å følge sine innfall og teste ut sine ideer.

Eller veien til et godt liv som noen kaller det :wink:

 

Seriøst - der er jo bare helt latterlig!!!

 

:evil: Det er bra å teste nye idieer, men jeg er ganske lei av folk som synes at det andre gjør er latterlig! Dem som mener det kan bare holde kjeft!

 

:woot: LordOfDeath du får bare prøve ut din geniale ide og Patience får pelle seg ut av diskusjonen hvis han fortsetter å slenge dritt!

 

Men herre da lille gutt.. Slenger ikke dritt! Sier min mening. Staaakar!

 

Her snakker vi om å bygge pc i en moped. I EN MOPED!!! Er det bare jeg som ser idiotien her så gud bevare. Er da vel ikke noe å begynne å grine for at jeg synes det er en helt utrolig ide i motsatt retning av deg?

 

Mener bare det at de som ikke har annet å ta seg til enn å finne de mest ekstreme steder å bygge inn en pc i bør se seg litt rundt etter sosiale utfordringer istedet. Komme seg ut blant folk..

 

Jøss så negativ å grinete vi var i dag da? :/

 

Komentaren "...se seg rundt etter sosiale utfordringer..." faller vell litt på sin egen urimelighet, ettersom Patience bruker sin tid og energi på å kritisere andres drømmer og ideer...

 

Bytheway - Hva er egentlig poenget ditt?

 

Skal du "omvende" LordOfDeath til IKKE å bygge pc'en i mopeden ?

 

...skjønner ikke helt poenget med postene dine...(?)

Lenke til kommentar

Jeg ville vel personlig brukt pengene på trim-deler, det gjorde jeg (alt skal "overklokkes" :p) Men hvis man bruker pengene på pc så kan man se film mens man kjører, i 45km/h går det smooth. Jeg har halvhjelm selv, da kan jeg spise mens jeg kjører. Forslaget er da kopp-holder og en holder til digg, maks underholdning!

Lenke til kommentar
Hurra!!!!.......

 

Dette viser gjenomsnittsalderen på dette forumet :(  

Trist at det har blit slik som dette.

 

Og det har du funnet ut etter en tråd og 8 innlegg...

 

Altså... Dette er modding på ypperste nivå, en itx maskin kan dessuten tas ut brukes til så utrolig mer enn å ha den i scooteren, kan flyttes med til bilen, tviler på at filmene blir så mye bedre at en c3 900 ikke klarer å vise den innen 5 år.

Maskina kan også brukes som router.

 

Så hvorfor ikke skaffe en liten data, putten i en scooter og sette på en liten skjerm!

 

Såklart er det harry, men hey.. det er moro det. Hva synest dere som ikke finner dette moro er moro da.

Lenke til kommentar

Er ikke antall innlegg som teller, har du ikke skjønt det!!!

 

Har vert fast leser av HW.no i 2 år. Har bare ikke hatt behov for å si så mye. Har brukt og funnet mye hjelp på forumet! Søkefungsjonen er en god ting.

 

Hilsen Pål

Lenke til kommentar

Skepisk til ideen, men folk må da få holde på med det de vil. Kult å mekke på selv om nytteverdien kanskje ikke er helt på topp. Tenk om alle tenkte "næh, vet ikke helt om jeg trenger det så jeg dropper ideen" - noen som har hørt uttrykket steinalder?

 

GO GO! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...