Gå til innhold

Modern Warfare 2 Multiplayererfaringer


Anbefalte innlegg

Camp the campers.

 

Ikke gi dem billige kills i hvertfall. Legg merke til hvor det er vanlig og sitte og kast flash og liknende før du entrer et slikt område. Jeg kamper ikke selv, og det irriterer meg vanvittig, men jeg mener fortsatt at det er en legitim taktikk. Hvorfor ikke sitte i ro når folk konstant løper inn i hagla di.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller på ps3 og har gått litt lei av alle camperene.

Det er så utrolig mange som er så feige å bare sitter å gjemmer seg bak noe og bare venter på at du skal komme så de får ett billig kill.

Kjedelig.

 

Jeg liker spec ops veldig. Om noen vil spille spec ops med meg så bare add min PSN: motorhead585

 

DER sa du det. Selv har jeg aldri blitt stormet i dette spillet, å det er nesten ikke vitsen å gjøre det selv. Og noen som har lagt merke til hvordan alle driver å bruker Grenade launcher, Scar, P90 eller Tar-21? Det er bare altfor mange som bruker disse, og det er super feige våpen, noen av dem dreper med 1 skudd og noen er det bare å spraye med, jeg blit drit irritert når folk ikke greier å bruke M16 eller noen andre våpen du må ha aim med.

Lenke til kommentar
Dersom man legger til immunitet i 3 sekunder etter start vil plutselig den som spawner ha en fordel. Da må de i såfall legge til at det ikke er mulig å skyte i de 3 sekundene heller slik at det ikke blir urettferdig andre veien.

 

Kunne godt ha litt fordel men 3sekunder er kanskje litt mye, 1sek elns...

 

Map som "rust" kan være irriterende til tider, med engang du spawner så backstabber noen deg el.no, og kan hende det skjer flere ganger på rad.

men men, vet at det ikke skjer så får bare leve med noen sure runder av og til :)

Lenke til kommentar

Om du ikke liker helikoptere kommer du jaggu meg til å få det gøy i modern warfare 2. Ikke bare er 2 forskjellige typer heliktoper, men du kan også bli plassert i "gunner-setet" til heliktoperet (i tillegg til de 2 andre som blir styrt av AI-en [ikke samtidig da]), der du får skyte folk selv. Eller sitte i "gunner-seat" i et AC-130.

 

Ser slik ut:

 

Jævlig kjipt i et åpent map uten noen plass å søke dekning, spesielt når det svever over spawn-pointet ditt.

Lenke til kommentar

hm.. Free-for-all, 4 spillere totalt, 3 campere.. Alle bare sitter i et hjørne, typisk i samme hus.. kverker èn av dem, de bare flytter seg tilbake til omtrendt samme sted.. eller nytt hjørne, bare sitter der og venter.. Virket ikke engang som at de visste at de satt i samme hus, de satt bare klare til å ta hvem enn som kom inn og var på vei mot trappa.. alle sammen. Gang på gang på gang på gang hele runden.

Endret av gxi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
hm.. Free-for-all, 4 spillere totalt, 3 campere.. Alle bare sitter i et hjørne, typisk i samme hus.. kverker èn av dem, de bare flytter seg tilbake til omtrendt samme sted.. eller nytt hjørne, bare sitter der og venter.. Virket ikke engang som at de visste at de satt i samme hus, de satt bare klare til å ta hvem enn som kom inn og var på vei mot trappa.. alle sammen. Gang på gang på gang på gang hele runden.

Håper du vant runden da i det minste. Om camperne ikke bruker ninja-perken er heartbeat sensor gull verdt i slike situasjoner.

 

Jeg har for øvrig funnet ut at kniven er beste våpen mot dem som kommer gående med riot shield. Du bare løper mot dem og tar dem fra siden, funker hver gang.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Ombestemt meg litt.. Det er ikke såå dårlig som jeg skulle ha det til..

Selv om Cold Blooded er et must! når du kommer i lvl 25.

 

Mw2 online er et helt anderledes fps spill enn cod4, mener jeg..

Det er alt for mange maps som er for store og for åpne (går ikke gjemme seg for helikoptere osv, det burde vært blanda.. Kan ikke løpe rundt på et stort map med 8 spillere.. ser jo faen meg ingen og når du møter noen sitter de i et hjørne med p90..

 

Virker som alle mapsa er bygd for snipere og assault våpen..

 

Og så er det noe med feelinga når jeg spiller online.. får ikke den samme feelinga på mw2 som på cod4.. sikkert bare meg, men det er noe :p

 

Virker litt mer som Battlefield (bortsett fra at det er for få spillere til mapsa) enn som ett nytt Modern Warfare..

 

Absolutt et bra online fps spill (til ps3 ihvertfall), men føler de har gjort noe feil altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...