Gå til innhold

Modern Warfare 2 Multiplayererfaringer


Anbefalte innlegg

Er level 23 nå, spiller på PS3 og jeg digger MP.

 

Synes det er kult med mange nye perks, og challenge-typer jeg virkelig savnet i MW1. Nå kan man virkelig lage en spesialisert klasse, noe som var nokså begrenset i MW1 synes jeg. Synes også det er teit at folk stusser på at de har gjort mye nytt. Hadde de laget en eksakt kopi av MW1 i gameplay, bare nye maps og design, hadde det jo blitt kjedelig.

 

Synes også det er morsomt at mapsene har så mange kriker og kroker, øker bare den gode følelsen det er å kjenne banen og ligge å vente og én etter én, og føle at gliset øker i takt med killstreaken.

Synes heller ikke at lyden er dårlig, på høyttalerne mine får jeg virkelig god følelse når AC130 skyter rundt meg med side 120mm-patroner.

 

Kan ikke vente til jeg skal spille mer og unlocke alle våpen og perks! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Level 43, spilt sammen med en gjeng kompiser og selv om jeg helst skulle hatt dedicated servers fungerer forsåvidt iwnet greit nokk for oss. Hatt det gøy med å dominere maps med barret m/heart beat sensor og thermal scope..Cold Blooded og Ninja Pro perks eier i hardcore tdm og s&d modes...

Kill death ration på 3-1 etter 19 timer spilt, så jeg mener multiplayern er temmelig lik cod4.

 

Konklusjon: Jeg og kompisene har spilt Cod4 mer enn de fleste, og jeg har ingen problemer med multiplayeren so far....sånn bortsett fra at IWNet nettopp datt ned og jeg ikke kommer meg inn igjen...jeg vil spille mer ffs.

Endret av Nbut
Lenke til kommentar

Spilte noen timer i går og synes personlig alt er dårligere enn 1-eren:

 

- Samtlige nye maps er alt for store og detaljerte og tilbyr alt for mange ruter. Jeg får ikke følelsen av at de er playtestet for lagbasert multiplayer i hele tatt. Gjennomsnittlig antall deaths per spiller i Domination ligger på omkring 30 når jeg spiller. Det er enormt mye mer enn i 1-eren og viser bare at folk dør som fluer på de nye mapene fordi det ikke går an å spille skikkelig taktisk.

- Våpenene er det nesten ingen forskjell på bortsett fra ammo kapasitet og skade. Dette i motsetning til 1-eren hvor alle hadde karakteristikker som gjorde at noen foretrakk det ene over det andre.

- Riot Shields hadde ødelagt Counter-Strike hadde det ikke vært for dedikerte servere, men nå ødelegger de Modern Warfare 2.

- Tactical Insertion er latterlig. Å bli knivet i ryggen av han du drepte for 1 sekund siden er mongo.

 

De 2 tingene jeg håpet de gjorde fra 1-eren til 2-eren var å øke respawntiden og gjøre det vanskeligere å få air strike og helikopter. De gikk motsatt retning. :)

 

- Man respawner nesten før man har dødd nå.

- Konstant er det bombefly, helikopter og gunships over banen.

 

Det er opplagt at de gikk i en helt annen retning med spillet enn det jeg hadde håpet, men nå synes jeg det er ren Deathmatch uansett game mode.

 

Og en ting jeg hatet i 1-eren som fortsatt eksisterer er svaien og rekylen på ACOG og Sniper Scope. Hvorfor skal man få mye mer svai og rekyl av å sette scope på våpenet i forhold til jernsikte eller red dot? Og ikke kan man holde pusten engang med ACOG.

Lenke til kommentar

Blir helt gal av at det ikke går an å velge maps. I tillegg er det ufattelig irriterende at alle mapene er så uoversiktlige. Hver gang jeg står på et sted og skyter, kommer det alltid en bak meg, under meg, over meg, eller fra siden. Er jo totalt random hvor folk dukker opp, og som nevnt tidligere i tråden er det altfor mange ruter man kan gå. Bleh.

Lenke til kommentar

Misliker så kraftig multiplayer i mw2

Er enig i alt TwiiK skriver, og kan legge til at det er latterlig at uav radern går i 19 av 20min så alle veit hvor alle er hele tia..

På cod4 var det faktisk litt opphold mellom de, nå går de konstant.

 

Og ja skal lett bytte til anti uavrader perken vis de finns når jeg kommer i høy nok lvl..

 

En annen ting som er latterlig er du må komme i fuckings lvl 70 for å få en usslig Ak-47! (som ser helt latterlig ut.. ser ut som den ble lagt i 2050)

Samme med snipere! Det er ingen klassiske snipere, bare ultra moderne dritt rifler..

 

Latterlig at de ikke har tatt med alle våpnene fra cod4.. Og at det ikke finns recoil og at det er det samme å spraye med mp5k(hvorfor ikke bare mp5....?) og M4A1..

 

Og det med deathstreak er bare tull, men ingen big deal..

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva dere whiner over, MP er da ganske greit? Hvis det er en ting jeg ikke liker er det rangen til LMGs. Og kan være enig i killstreaks greiene deres. Deathstreaks liker jeg.

 

vel det er jo en grunn til at noen velger å spille på pc. tar man vekk denne grunnen vil det bli mye sutring. jeg er en av de som sutrer høyest.

 

mp på dette spillet er grusomt.

 

hadde jeg hatt en fysisk utgave av spillet ville jeg sprengt det.

Lenke til kommentar

-Likte dette svææært godt. ALT er bedre enn 1'a imho

-Titles var morsomt

-Mye mindre nadespam, ingen nading over skyhøye byggninger

-Deilig "feeling" på våpna

-Stickynade er genialt

-Ikke merka lag, level 27 atm

-Instant matchmaking

-Utrolig detaljerte maps

-Bra spawnpoints spør du meg

-Cold blooded ftw, en must have perk uansett faen. For dem som whiner på uav. :p

 

Tar litt tid å bli kjent med mapsa, men det er en del av det artigste spør du meg.

Spiller på pc.

 

Enig med alle reviews. 9.0-9.5 overalt.

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Spillet har jo 3 deler, så kan jo ta hver del for seg.

Special Ops:

Syns det her var en liten snadderbisk som gir meg litt "bil spill"-følelse. Det å slå tider på baner osv. Kan spilles med kompis over nett eller splitscreen og med en mic er dette fantastisk gøy! :D

 

Campaign:

Har ikke spilt igjennom hele, har dog en kompis som sier at jeg må det før noe som helst annet. Og er ferdig med skole og jobb, så kommer til å fullføre den i dag. Alle sier at singelplayer'n er sinnsykt bra, så går utifra at det stemmer :)

 

Multiplayer:

Elsker det. Har riktig nok forventet at dette er moderne, altså at våpnene er så avanserte/godt utviklede som de er i spillet som gjør at jeg får det jeg forventer - ikke CoD4: MW1.

Syns perks, killstreaks, xpbonuser og alt stemmer godt. Mange challanges å styre med osv. Alt i alt ganske awsome i mine øyne. Merk; sitter som regel med mic og en kompis over nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...