Gå til innhold

Modern Warfare 2 Multiplayererfaringer


Anbefalte innlegg

Nå etter nest siste oppdatering på PS3 har det vært slik at det alltid er 2-3 nordmenn i samme game som meg, ettersom ping-tiden selvsagt er lavest for nordmenn. Jeg spiller bare FFA, men det plager meg så ufattelig at det til stadighet er 3 nordmenn som "Hey! Norske her! La oss spille på team". Så er de et flertall antall spillere som kommunierer og camper på hver sine plasser, rapporterer til hverandre, og sørger for at ingen andre får mulighet til å få tak i noen av dem. Typisk er det èn som sitter i et hjørne, og èn annen som rapporterer når det kommer noen i nærheten. Så sitter de på en måte slik at de ser hverandre og dermed er det alltid èn som oppdager når noen kommer, og alle bare spretter fram og starter å pepre..

 

På FFA spiller man ikke med teams!! Liksom en grunn til at det finnes egne game modes for det.

Endret av gxi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hatt spillet i 3uker nå, syns det er utrolig bra. forventet meg egentlig mer :/ 1.prestige lvl 42, spilt en god del. håper det kommer flere maps og mer hardcore matcher istedenfor bare Hardcore s&d, hardcore td og hardcore HQ. syns ikke våpnene er like bra som 4, skulle også ønsket at man kunne velge bane på konsoll. slik som på pc.

 

lagene blir ofte drit dårlig satt opp. velger alltid feil host nesten, da blir det bare masse dritt lagg!! mens en annen spurter rundt og dreper alt og alle.. :thumbdown:

 

Perks, attachments er helt ok, kunne kanskje blitt prioritert litt mer. Gjerne flere snipe steder på baner, også litt bedre skjulte da.

 

Mitt Største ønske er å kunne velge bort matcher med killcam på Xbox, KILLCAM ødelegger spillet synes jeg, eller så hvis du var sniper så kunne man ikke se på killcam. da sniper er meningen og være skjult!! KILLCAM :thumbdown::no::mad::realmad:

Lenke til kommentar
Mitt Største ønske er å kunne velge bort matcher med killcam på Xbox, KILLCAM ødelegger spillet synes jeg, eller så hvis du var sniper så kunne man ikke se på killcam. da sniper er meningen og være skjult!! KILLCAM :thumbdown::no::mad::realmad:

 

 

må si meg enig i at killcam er pain in the ass når man er sniper :hrm:

Lenke til kommentar

Har spilt endel MP, men det undrer meg hvordan folk klarer å begynne å skyte på meg FØR de hele tatt ser meg (f.eks. om vi er på vei mot samme hushjørne bare fra motsatt vei).

 

Det er også forunderlig at enkelte ser så fordømrade godt. Selv ikke på killcam'en kan jeg se meg selv, men det gjør tydeligvis de.

 

Hvordan gjør de det egentlig? Er det et spesielt oppsett eller sans de har, eller er dette diverse hacks som benyttes?

Lenke til kommentar

Hvordan gjør de det egentlig? Er det et spesielt oppsett eller sans de har, eller er dette diverse hacks som benyttes?

 

du merker vel og at noen ganger er du fryktrlig god sjøl også? :p det er som regel internet connectionen som gjør sånt, behøver ikke være tiptopp selv om du har grønn, drssverre :( en gang fikk jeg rundt 40 kills lett bare fordi jeg så folk før de så meg tydeligvis, eller så var de alle dårlige men da var de faenmeg dårlige og ;)

 

somebody add me! Isbilen92 :w00t:

Lenke til kommentar
du merker vel og at noen ganger er du fryktrlig god sjøl også?

 

Nei det har jeg aldri merket hehe

 

det er som regel internet connectionen som gjør sånt, behøver ikke være tiptopp selv om du har grønn, drssverre

 

Har dette noe med at NAT står som strict? Med 20Mb/s ned og 1Mb/s opp burde det jo være futt nok...

 

en gang fikk jeg rundt 40 kills lett bare fordi jeg så folk før de så meg tydeligvis, eller så var de alle dårlige men da var de faenmeg dårlige og ;)

 

Ja slik er det hele tida for meg. Virker som om alle andre ser meg 1-2 sek før jeg ser dem.

Endret av kjelle392
Lenke til kommentar
det er som regel internet connectionen som gjør sånt, behøver ikke være tiptopp selv om du har grønn, drssverre

 

Har dette noe med at NAT står som strict? Med 20Mb/s ned og 1Mb/s opp burde det jo være futt nok...

 

 

 

jeg aner egentlig ikke XD bare vet at det er jævlig plagsomt når man blir spawnkilla og alt som er uansett hva man gjør :dontgetit:

Lenke til kommentar
Multiplayererfaring: Tiårige britiske gutter med stemme lysere enn askepot som absolutt skal poengtere at de skøyt noen ._.

 

Gud i helvete det er ikke kødd <(^^)> Jeg blir så jævlig forbanna når det kommer en gjeng sånne og breier seg utover i øra mine med enten britisk eller irsk dialekt, faen ass :cry: Jeg tar bestandig å setter noe musikk eller gæren prpaganda inntil micen :yes: da blir det stilt :D

Lenke til kommentar
Har spilt endel MP, men det undrer meg hvordan folk klarer å begynne å skyte på meg FØR de hele tatt ser meg (f.eks. om vi er på vei mot samme hushjørne bare fra motsatt vei).

 

Det er også forunderlig at enkelte ser så fordømrade godt. Selv ikke på killcam'en kan jeg se meg selv, men det gjør tydeligvis de.

 

Hvordan gjør de det egentlig? Er det et spesielt oppsett eller sans de har, eller er dette diverse hacks som benyttes?

 

Kan godt være wallhacks. Det kan også være at de snakker med hverandre over f.eks ventrilo og snakker om hvor du ble sist sett, eller at de ghoster. En annen mulighet er at de hører deg rundt hjørnet.

 

Fins en "hack" som gjør at du kan bytte texturer for å gjøre alle character-modellene helt røde, slik at alle blir enklere å se. Går an å fjerne alle busk-teksturer også.

Lenke til kommentar

peer2peer suger, akimbo hagler suger, noobtuben suger, shitkids med pipestemme suger, men jeg spiller hele tiden fordiom :)

 

syns killcam er helt greit, slipper camping til en viss grad. om du skal spille sniper bør man flytte på seg etter man har skutt på noen uansett

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

syns det blir flere og flere noobs på xbox, eller så har blitt sjukt god i det siste :dribble:

ista fikk jeg 83kills 3 assist og 20deaths. i går fikk jeg 57kills og 2 deaths, fikk også noe med 40 kills og 5deaths.

 

men model1887 akimbo eller noe sånt eier så jævlig. var sjukt kult istad spilte domination på rust, med unlimited time og score, så det kunne bare blitt avgjort ved atombombe. men hvordan kunne jeg joine det matchen, når det var en private match? hvis dere skjønner hva jeg mener?

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar

Min multiplayererfaring: Jeg er mye bedre enn jeg var på pc (spiller på ps3), og elsker spillet. Jeg har ingen problemer med killcam, våpnene eller noe serlig. Det eneste jeg hater er model1887 - den burde bli nerfa litt - og tiårige gamle britiske jenter (eller er det faktisk gutter?) med superlyse stemmer.

 

Men det som irriterer meg at det er noen jævla hackfuckere som driver og hacker (eller hva de nå gjør) sånn at de får 2 milliarder kills og null deaths. Ikke i en kamp, altså, men hvis dere sjekker ut dem som er på toppen av leaderboards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...