Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt helt hekta på m1014 hagla sammen med sleight of hand. Er 50 kills unna extended mags, men er usikker på om det er verdt å enten ofre sleight of hand eller grip. Sleight of hand må jeg vel nesten ha.

Skrevet

M16 /m Holografisk sikte

Stinger

Claymore

Flashbang

Sleight of hand pro

Stopping power pro

Ninja Pro

Dette er det oppsettet som fungerer best for meg. Det er veldig lett å rydde et rom fullt av folk som sitter å camper når ingen hører at du kommer :)

Bytter til en klasse som har cold blooded fremfor stopping power hvis jeg møter folk som kun sniper med thermal.

Skrevet
Samtidig er det litt småekkelt å spille sniper uten stopping power, spesielt om du bruker intervention(gjelder kanskje bare meg)

enig, tør ikke snipe uten stopping power:P jeg takler heller ikke å spille med thermal. Føler alt blir så kjedelig, men det funker bra:P

Skrevet
Thermal screen? Sikker på at du ikke mener Heartbeat sensor?

Jajo, det kan vel stemme det! :D Viste det var feil, men kom ikke på hva det faktisk hetet ..

Skrevet
AK er ikke heftig, den har ikke den AK lyden! Den er vo...vold...voldtatt! :cry:

Spilt for mye Cs? ^^

Nei. Nesten ikke vært borte i CS, men AK har en nydelig lyd, finner ikke den på MW2.

Skrevet
Jeg er forøvrig veldig enig though. Er ikke kraftig nok lyd synes jeg

Indeed, IW har laget en pinglete utgave.

Er vel bare en fordel, så slipper alle fiendene dine å vite posisjonen din med en gang du fyrer av et par skudd :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...