Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den mest markante bugen jeg har hørt om så langt er om du lar spotify endre navnet på dine lokale sanger. Da kræsjer det visstnok. Huk vekk det i settings og det skal fungere smooth :)

 

Oi takk. Nå funker nye Spotify helt bra her etter det tipset, lagger kanskje et lite sekund i oppstarten men ellers funker det kjempebra.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller går det ikke lenger an å forandre rekkefølgen låtene skal spilles i en spilleliste? Nå ser det ut som om man bare kan sortere i alfabetisk rekkefølge, låtlengde, artist, album eller i den rekkefølgen man la til låtene i spillelista. Det er kanskje bare jeg som er sær, men jeg liker å ha låtene i en viss rekkefølge. Nå må man altså ha dette klart for seg allerede når man oppretter spillelista, noe som ikke akkurat er noe framskritt... Eller er det bare jeg som ikke har forstått hvordan enda?

Lenke til kommentar

Det går helt fint det, akkurat som før. Er ikke endra på.

Det er to kriterier for at du skal kunne endre rekkefølgen (har alltid vært det)

1. Det må være din egen liste eller en collaborative liste.

2. Lista må ikke være i "sortert-modus". Det vil si: Trykk på track øverst til det ikke er en pil ved siden av track.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...