Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

http://open.spotify.com/track/0gqXdgBWcgKBIDpeDn0esg

 

Åpne låta og spill av, rundt to minutter går låta sakte over i bare skurr og faen, noen som har fiks eller er det enkelt og grett no kødd med låta hos Spotify? Blir bra til slutt men går fanken ikke ann å høre på :p

 

Noen som kunne vært så snill og testa dette? :p

Har ikke hørt den du linker til der, og har ikke tilgang på Spotify her nå, men har selv opplevd at enkelte sanger er ødelagt/skurr etc. Regner rett og slett med at noe har gått galt under rippingen/konvertering/overføring av lydfilen på Spotify sin side, og at feilen ikke ble oppdaget før den ble publisert.

 

Selv har jeg irritert meg over annet kluss i biblioteket deres også, f.eks. Blues Brothers har mange titler som er stokket om i internt på en av platene, da mener jeg at tittelen ikke stemmer med den faktiske låte, og ikke bare rekkefølgen.

 

Jeg prøvde selv å varsle Spotify om feilen i håp om å få det rettet, men det jeg fikk i svar var fra en annen bruker som sa at de sjeldent tar seg tid til slikt, dessverre...

 

Men, alt i alt så er der ikke mye feil og rot hos Spotify mtp hvor stort bibliotek de sitter på. Er en storfornøyd Premiumbruker jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg clearet play queue? Hver gang jeg starter en ny låt og forventer at den skal fortsette å spille fra albumet låta er fra, så går den tilbake til queuen. Jeg får heller ikke lov å slette queuen min (kan slette en og en, men ikke alle, så er håpløst når det er 500+ sanger). Grenseløst irriterende og fullstendig tilbakestående laget...

Lenke til kommentar

Er det umulig å adde friends og dele musikk uten facebook? Har lyst til å legge til venner under People, men den sender meg bare til Facebook, og jeg er ikke interessert i å dele med med alle jeg har på Facebook.

 

Mon tro om de har gjort en avtale med Facebook om at dette er eneste måte å dele på?

Lenke til kommentar

Det er ikke eneste måte å dele musikk med andre på. Du kan legge til folk som har aktivert den sosiale funksjonen i Spotify. Om du skriver spotify:user:brukernavn_her i søkeboksen, skal du komme til en persons profil, dersom de har aktivert nevnt funksjon. Da kan du legge de til, og sende sanger til innboksen deres, osv. :)

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er allerede nevnt her inne, men en liten morsom ting med Spotify-applikasjonen på iPhone:

 

Du kan surfe på nettet samtidig som du hører på musikk:

1. Gå til More => Show licenses

2. Klikk på Boost.

3. Klikk på linken til www.boost.org.

4. Til høyre på hjemmesiden har de en Google-knapp. Bruk den til å gå til Google, og få adgang til nettet. Søkebaren på Google fungerer nemlig utmerket!

 

Ikke at det er så spesielt raskt, du kan ikke gå tilbake, og heller ikke skrive inn nye adresser. Men, det er da fortsatt noe.

Lenke til kommentar

Hvem gidder å betale 49 kr/mnd for vanlig spotify med reklame, og begrensa lyttetid? Ville heller foretrukket å skaffe meg en gratis invite. Her får du jo også reklamen, men det er i det minste ubegrensa lyttetid. Betale for et dårligere alternativ? eh.. . Er du forresten Arild Hulk Haugen. eller bare har du det nicket? :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Hvem gidder å betale 49 kr/mnd for vanlig spotify med reklame, og begrensa lyttetid? Ville heller foretrukket å skaffe meg en gratis invite. Her får du jo også reklamen, men det er i det minste ubegrensa lyttetid. Betale for et dårligere alternativ? eh.. . Er du forresten Arild Hulk Haugen. eller bare har du det nicket? :p

Tror du har misforstått litt her. For 49,-/mnd slipper du reklame ;) Free er ubegrenset, men med reklame. Open er uten invite, da får du kun 20 timer i mnd med musikk. Premium byr fortsatt på 320kbps og mulighet for å bruke den på mobil.

 

skroll ned på denne siden og se en komplett oversikt ;)

 

BTW! Nei, HulkHaugen har vært mitt nerdenavn siden HulkHogan fortsatt var en populær aktiv wrestler, hehe...

 

EDIT: Noen som vet om en proxy jeg kan prøve for å logge meg på? Har lastet ned MASSE offline content som jeg tenkte å kose meg med de neste ukene, men får ikke logget på, og er ingen racer med proxy. Hva er forskjellen på HTTPS, Socks4 og Socks5? Jeg finner bare web-proxyer når jeg googler :(

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...