Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil gjøre fy-ting


Gjest Guest_Roger_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Roger_*

Det har seg slik at jeg og dama har et fantastisk sex liv det skal ikke stå noe på det, men jeg har ikke helt forsonet meg med hva hun prøvde å fortelle meg her om dagen, jeg er flau rett og slett men også litt redd. Hun er absolutt ikke av den normale jenta her i verden. Ok here it goes, hun spurte om hun kunne få bæsje på meg. Jeg bare responser tilbake "Jaha", å se henne i øynene var litt fremmed, å se ei så skjønn og glødende jente i øynene og vite at slike tanker bor i henne var litt skremmende. Hun verken smilte eller så nervøs ut, hun var helt normal og alvorlig nok til at jeg nevner det her. Jeg vil helt åpent og ærlig vite om noen av dere har opplevd noe lignende, vær snill å vær ærlig.

 

Hilsen SkremtGutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym_M29

Først av alt, så må du ikke miste hodet her, løpe hylende ut av leiligheten mens du holder deg for ørene eller noe liknende..

Det står respekt av at du har klart å få dama di så trygg på både deg,og seg selv til at hun tør å snakke om så tabu-belagte ting som dette.

Hvis du nå ikke holder tunga beint i munnen, så kan du risikere å skremme henne vekk.

 

Her er det bare to scenarioer, slik jeg ser det:

 

Enten liker du tanken på de ting hun nevner, og dere kan utforske det. Eller, så liker du ikke tanken på det, og må avvise ideen på en bra måte.

 

Om du velger å avvise ideen, så er det veldig viktig at du fokuserer på at du er glad for at hun føler seg trygg på deg, trygg nok til å snakke om dette, men at du desverre ikke kan gjøre det hun ønsker. Men, at dere nå i felleskap kan snakke om hva fantasier dere har, og at du også ute blygsel kan legge frem fantasier.

 

Rent personlig tror jeg nok at jeg hadde brukt scenario 2 der, men vi er jo alle ulike. :)

Lenke til kommentar
One girl, one man.<_<.

Ikke gjør noe du angrer på, se på 2 girls 1 cup først iaff, og se for deg deg som koppen. Sikker på at det vil overbevise deg.:p

Nå trenger ikke Koprofili å innebære at man spiser avføring.

 

For TS vil jeg anbefale at han snakker med kjæresten uten å fordømme. Det er jo tydelig at hun føler seg veldig trygg i forholdet, så det burde ikke by på problemer å forklare at det ikke er noe han tenner på.

Lenke til kommentar
Nå trenger ikke Koprofili å innebære at man spiser avføring.

 

For TS vil jeg anbefale at han snakker med kjæresten uten å fordømme. Det er jo tydelig at hun føler seg veldig trygg i forholdet, så det burde ikke by på problemer å forklare at det ikke er noe han tenner på.

Jeg er egentlig helt enig, men tankene mine gikk med en gang til de mange (menn, som oftest), som mener jenta ikke kan si nei/at hun ikke tenner på noe før det har blitt prøvd ut, gjerne en eller to ganger...

Men så lenge ts selv ikke er en slik person, og ikke forventer at kjæresten skal prøve noe før hun sier hun ikke liker det, så er det bare å si ifra. :) Det er lov å ikke ville prøve alt.

Endret av Right
Lenke til kommentar

Herregud, folkens.

Jaja, hun har en fetish du synes er merkelig. So what? Det er ikke verre enn å si at du ikke har lyst. Du er forresten heldig som har ei jente som tørr å komme med noe sånt, for jeg tviler på at hun hadde gjort det om hun ikke hadde satt pris på deg og forholdet deres. Whatever, folk er forskjellig å jeg blir ikke overrasket lenger..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med det as.

Hvorfor kan hun ikke drite på do?

Hva får hun ut av det?

 

Hadde skjønt det bedre hvis hun ville drite på deg og smøre hverandre inn i bæsj for så og pule deg, selv om det er verre.

 

Men å bare droppe en bæsj på deg og ikke noe mer?

Dama di må hate deg, eller så skal hun se hvor ekkel du er :p hehe

Lenke til kommentar

:nei::nei::nei::nei::nei:

 

Helt ærlig, jeg hadde ikke klart og levd med det, hadde jeg vist at dama hadde så syke tanker hadde jeg ikke klart og ha sex med hun. Tror nok det forholdet hadde vært over relativt fort.

 

Det trådstarter må tenke på her er seg selv, og bare seg selv. Synes du det er greit, do it. Takler du det ikke, ville jeg tenkt over forholdet. Har man så forskjellig syn på ting er det best og avslutte det med en gang

 

Tenk om hun kommer full hjem en kveld. Du ligger og sover også bæsjer hun deg i trynet. Jeg hadde vært ødelagt for resten av livet. Jeg hadde sikkert fått store physkiske problemer, angst for å sove osv:P

 

Prøver ikke å være ekkel mot dere som liker sånt, men jeg takler det bare ikke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...