Gå til innhold

Nettsteder blokkert på skolen


bruktCDplate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv kommet rundt det fram til nå siden de har stengt fryktelig mange porter og IP-addresser. Men jeg skjønner viktigheten av at man faktisk lærer noe på skolen og vil oppfordre deg til det samme. :) De færreste klarer å moderere bruken av forstyrrende nettsteder/bruke de bare i pausene, og vil derfor ikke hjelpe deg til å komme rundt systemet.

 

Det er FLERE i klassen min kaster bort timen ved å være på nettet eller spille i stedet for å følge. Jeg skjønner ikke hverken hvor de vil eller hvordan de skal klare å komme seg dit ved slike ambisjoner.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

For noen er det enklere å lære og følge litt med når man har noe og dille med, man er ikke nødt til å nistirre på læreren for å få med det han snakker om og skriver på tavla. Faktisk er det utrolig irriterende å stirre på læreren og døra hele tida. Hvertfall fra VGS og oppopver er folk ansvarlig for sin egen læring. Måtte bare påpeke at det er ikke bare nagtivt at noen diller på pc'n.

Men når det går over til CS følger man vel ikke fullt så mye med. :innocent:

Lenke til kommentar

Stenges

Tips og triks til å omgå skulens reglement er ikkje noko dette forumet vil bidra med.

 

Om det er behov for tilgang til sider som er sperra ut frå undervisningsbehov o.l så tar ein dette igjennom rette kanaler , Lærar. It-ansvarlig o.l.

 

Poster med oppfordringer / tips har blitt sletta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...