Gå til innhold

Nå er nye prisguide her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og takk for alle tilbakemeldinger

 

Vi har dessverre hatt en del innkjøringsproblemer i prisguidens første dag live, og jobber fortløpende med å løse disse. Det er bare å beklage at ting ikke har gått så smidig som lovet, og det merbryet dette har skapt.

 

Er ellers enig i at et alternativ burde være på plass i mellomtiden, og vi har nå lagt inn link slik at man kan bruke den gamle prisguiden mens arbeidet pågår:

http://old.prisguide.no

 

Kan ellers påpeke at alle feilmeldinger som rapporteres inn i systemet vårt (Feedback-knappen på venstre side) vil bli lest og vurdert av utviklingsteamet. Jo flere tilbakemeldinger vi får, jo lettere blir det oss å avdeke feil og prioritere rekkefølgen vi løser dem i.

Lenke til kommentar

Enig med de fleste her.

Legg nå ihvertfall ut 1nern så lenge, så vi kan ha tilgang på begge 2 frem til ting fungerer som de skal.

 

Kall heller 2.0 for en open beta og la oss velge om vi gidder å være med å teste.

 

edit: der kom det gamle opp ja, bra :)

Endret av awesom-o
Lenke til kommentar
Kan ellers påpeke at alle feilmeldinger som rapporteres inn i systemet vårt (Feedback-knappen på venstre side) vil bli lest og vurdert av utviklingsteamet. Jo flere tilbakemeldinger vi får, jo lettere blir det oss å avdeke feil og prioritere rekkefølgen vi løser dem i.

Hvis feedback-systemet hadde vært litt mindre avhengig av XSS for å gjøre tingene sine, så ville det også vært fristende å komme med tilbakemeldinger via dette.

 

Det burde være unødvendig å legge til tre-fire eksterne websites som godkjente JavaScript-sites for å få svare, og det burde vært mulig å bruke enten beta.prisguide.no-innloggingen sin eller forum-innloggingen istedenfor helt urelaterte logins.

Lenke til kommentar

If it ain't broke, don't fix it!!!

 

Hva er galt med å klikke seg fram i et kjent terreng med logiske grupperinger?? Nå ligner sidene på produktsøket på Amentio, for ikke å snakke om Kelkoo - totalt uoversiktelig og enda mindre forutsigbart. Et skritt i feil retning, en Vistaifisering av tek.no!

Lenke til kommentar

Henger meg på:

 

Det jeg likte veldig godt med den gamle prisguiden, var alle valgmulighetene man hadde på avansert søk. Å kunne sette hvor mange PCIe og hvor mange PCI-porter hovedkortet minimum skal ha, i tillegg til mange andre egenskaper det kortet jeg er på jakt etter må oppfylle, er ofte ganske vesentlig for meg.

 

Som noen før har nevnt, det er altfor få filtreringsalternativer, og de er ikke detaljerte nok. I tillegg virker det som om de ikke fungerer optimalt...

 

Prissorteringen ser ut til å fungere for meg, men nå har ikke jeg testet så omfattende enda.

 

Likte det nye matrise-oppsettet. :-)

Lenke til kommentar

Kan skyte inn at vi kjenner til problemet med at noen søkekriterier mangler i listene, og det står på arbeidslisten. Prisguide 2 kommer selvsagt til å ha alle søkefunksjonene som var i 1.1 og flere til. :)

 

Når det gjelder feedback-systemet så har vi valgt å ty til en enkel tredjeparts løsning (Uservoice) denne gangen, da dette er tilstrekkelig for våre formål og har gitt oss tid til å konsentrere oss om utviklingen. Man trenger for øvrig ikke være logget inn for å poste tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Når det gjelder feedback-systemet så har vi valgt å ty til en enkel tredjeparts løsning (Uservoice) denne gangen, da dette er tilstrekkelig for våre formål og har gitt oss tid til å konsentrere oss om utviklingen. Man trenger for øvrig ikke være logget inn for å poste tilbakemeldinger.

Ikke? Jeg forsøkte, og ble avkrevd login, og måtte gjennom en prosess hvor jeg godkjente javascript fra flere leverandører, ikke bare Uservoice.

 

Man må per i dag tillate javascript fra følgende domener:

 

uservoice.com

mixpanel.com (ellers får man ikke logget inn, f.eks. med den OpenID-en man nettopp har laget seg)

quantserve.com (som er litt teit å godkjenne javascript fra på generell basis, siden det er et CDN som mange andre bruker)

tek.no (fair nok)

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke forumet her på diskusjon.no var godt nok.

Lenke til kommentar

I den nye Prisguiden får jeg ikke logget inn så får ikke sett handle liste eller lagt igjen rapport feilen.

 

dog var ikke min misnøye så veldig stor da jeg så jeg fremdeles kunne bruke den gamle versjonen, så jeg gikk inn på versjon 1.1 og logget meg inn som vanlig.

bestemte meg her for å slette noe fra en handleliste og oppdatere den med nytt produkt.

enkelt sakt enkelt gjort? ja man skulle tro så, slettingen gikk smertefritt men det å legge til nytt er jo ikke mulig. vel iallfall ikke for meg i firefox.

 

 

Når det gjelder feedback-systemet så har vi valgt å ty til en enkel tredjeparts løsning (Uservoice) denne gangen, da dette er tilstrekkelig for våre formål og har gitt oss tid til å konsentrere oss om utviklingen. Man trenger for øvrig ikke være logget inn for å poste tilbakemeldinger.

si hva du vil men dette virker ikke som dere har hatt tid til å konsentrere dere nok for å få det ferdig.

 

skulle kanskje heller å satt: nå er den nye prisguiden her, klar for offentlig betatesting?

Lenke til kommentar
Kan skyte inn at vi kjenner til problemet med at noen søkekriterier mangler i listene, og det står på arbeidslisten. Prisguide 2 kommer selvsagt til å ha alle søkefunksjonene som var i 1.1 og flere til. :)
Man skal alle søkekriteriene være checkbokser i venstre-kolonnen slik som nå? På f.eks hovedkort ser jeg for meg at det kan bli en sinnsykt lang liste med checkbokser. Og jeg likte gamlemåten å skille mellom standard og avanserte søkekriterier.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...