Gå til innhold

Den buggete tråden for prisguiden- skriv ned problem her.


KVTL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ny prisguide det ser det ut som.

 

Her er mine feil:

 

Operativsystem: MacOSX 10.6.1

Nettleser: Opera 10.10 Beta versjon 6735

 

 

Knappetekst står feilstilt under pålogging og nyregistrering, samt ved deling av erfaring:

 

Skjermbilde_2009_11_02_kl._12.24.36.png

Skjermbilde_2009_11_02_kl._12.24.50.png

Skjermbilde_2009_11_02_kl._12.26.53.png

 

Både smileys og tekst er skjev ved sortering av butikker:

Skjermbilde_2009_11_02_kl._12.26.15.png

 

En grå firkant like ved venstre hjørne under søkeboksen (helt på forsiden):

Skjermbilde_2009_11_02_kl._12.25.46.png

 

Masse uryddig tekst, der noe er linker:

Skjermbilde_2009_11_02_kl._12.28.32.png

 

Navn vises ikke når jeg er logget inn:

Skjermbilde_2009_11_02_kl._13.02.31.png

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Det meste er vell på to-do listen etter den massive betatestingen som har vært...

 

Men det kan ikke skade å få det ned her om det er noe som er oversett eller som mangler, vil jeg tro :)

 

Edit: er det den gamle som vises om man går på prisguide gjennom hw.no?

 

Grensesnittet er i ale fall det samme som før og hadlekurven er feilfri..

 

OS: Windows xp

Nettleser: Firefox 3.5.4

 

Edit2:

 

Skal sies at jeg ikke kom over dette "plaserings problemet" under betatesting :hmm:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Det meste er vell på to-do listen etter den massive betatestingen som har vært...

 

Men det kan ikke skade å få det ned her om det er noe som er oversett eller som mangler, vil jeg tro :)

 

Edit: er det den gamle som vises om man går på prisguide gjennom hw.no?

 

Grensesnittet er i ale fall det samme som før og hadlekurven er feilfri..

 

OS: Windows xp

Nettleser: Firefox 3.5.4

 

Edit2:

 

Skal sies at jeg ikke kom over dette "plaserings problemet" under betatesting :hmm:

 

Du må inn på prisguide.no for å få den nye, bruker du prisguide.hardware.no så kommer du på den gamle.

Lenke til kommentar

Manglende Features: velge med abo / uten abo.

 

Buggy-lista:

Standard søk-> sorter på pris -> Velg side 2 i resultatsettet. Ojjj så var det sortert etter popularitet igjen, valg av pris som sortering vil føre ein til side 1 i resultatsettet igjen

 

Dobbeltklikk på Pris-sortering vil gi tomt resultat.

 

Blir ganske forfjamsa over at ei tjeneste blir lansert utan at basisfuksjonene er sjekka at dei virker.

 

Fliter forsvinner tilfeldig når søk-knapp anna enn der ein har klikka på filter blir brukt.

 

Generell søkekunnskap: Når ein parameter seier at det er X antall treff med denne featuren så forventer eg resultat når den blir valgt og klikka på. ikkje tomt resultat som eg fekk med 4-5 avmerkninger

Lenke til kommentar

Klikker du deg inn på Kategorier->Data->PC-bygging->Interne komponenter->Harddisk Får jeg frem fult av konsoller og priser.

 

Kan heller ikke logge inn, blir sendt til http://auth.tek.no/migrate/ med meldingen "Remote server or file not found" / 404

 

Harddisk-kategorien mangler valg av minimun størrelse.

 

 

 

----------

Informasjon:

Nettleser: Opera

Version 10.01

Build 1844

Platform Win32

System Windows NT 6.1

Java Sun Java Runtime Environment version 1.6

 

OS: Windows 7 64bit build 7600

Lenke til kommentar

Som tidligere sagt pris på mobil med/uten abn.

Generelt sett, ser det med rotete ut (ja design elementene i seg selv er jo finere, men rotete satt opp).

Å velge ut de forskjellige kriteriene for hva mobilen skal ha er nå mye mer rotete! (f.eks kamera megapixel tingen..)

Så langt fysj!

Endret av danif49
Lenke til kommentar

At det var bedre under beta-testinga gjer meg ein sterk indikasjon på ein eller anna cowboy-programmer som berre skulle fikse litt før lansering og gjekk i gang med å endre kjernekritiske elementer utan å vite det.

 

 

Dei feilene eg har oppdaga tyder på at nokon har endra cache-objektet eventuelt sql-spørringene etter datasettet. For dette føler eg er databasesøk og ikkje noko søkemotor som ligger bak.

Ei så stor tjeneste som prisguiden burde ha hatt noko skikkeleg søkemotor for produktsøk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...