Gå til innhold

!HJELP! Trenger gode metoder for å drøye ut en skoletime


Alompi

Anbefalte innlegg

Akkurat nå sitter jeg i en engelsktime og hører på et foredrag om India. Snart skal vi mest sannsynlig presentere Jamaica. Grunnet en helt idiotisk "gruppe-kamerat", har vi INGENTING å framføre. Læreren har sagt at hvis vi blir trukket ut til framføring i dag, MÅ vi framføre. Og vi kommer til å bli strøket, siden vi ikke har NOE.

 

 

SÅ HJEEEELP!

 

(Andre forslag enn "Dra i brannalarmen", takk :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Har opplevd det der flere ganger at en person ikke jobber, så det er bare å jobbe selvstendig å drite i at den andre personen.

 

Si at du ikke vil ha felleskarakter men selvstendig karakter.

Lenke til kommentar

Det er ikke så uvanlig at parter i gruppeprosjekt failer hardt. Senest to uker siden var det i engelsken, vi delte inn om hvilke deler de forskjellige skulle dekke og hvordan. Resten av timen dilla vi nærmest for vi skulle heller gjøre det hjemme. Javel, jeg gjorde det hjemme og dagen før det skulle fremføres og vi skulle sette det sammen hadde 2 "mista" sitt, og en annen hadde bare glemt å gjort noe...

Ingen hadde fått gjort noe til dagen etterpå igjen. det jeg skulle si ble da delt på fire. Jeg snakka med læreren etterpå men mye av oppgaven var å få gruppa til å fungere sammen... HELVETE :wallbash:

Fikk 2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...