Gå til innhold

Skremme Obama i Oslo


Robocoop

Anbefalte innlegg

Han skal jo sikkert gjøre en entre eller forlate med en mengde sivile folk som står og roper hurra mens han går forbi. Vi kunne jo samla en gjeng som lager helt retarda ansikter for å gjøre bildene som blir tatt mer morsomme^^

 

her snakker vi om noe jeg kunne vært med på, dette kunne jo blitt morsomt med nok folk! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært så sinnsykt digg å gjennomføre en skikkelig spøk mot dette sikkerhetsopplegget. Som en demonstrasjon mot hele driten, at myndighetene skal ta full kontroll og stenge av byen min bare fordi en fyr med litt for mye makt kommer. Jeg har absolutt ikke noe imot Obama selv, men mot alt det rundt.

 

EDIT: Og ja, det hadde vært morsomt med noe mer harmløst, som å leke retarder på så mange bilder som mulig. :!:

 

Eller hva med å lage kodede plakater, som først blir oppdaget på bilder i etterkant? Som å skrive ting baklengs, eller beskjeder som leses nedover? Store bokstaver som er laget av mange små ord? Beskjeder på binærspråk?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Kanskje starte ny tråd eller endre denne til å prøve å gjennomføre dette med rare ansikter?

 

Hva med å kaste noen sko på han, som Bush fikk oppleve? :D

Dette vil jeg tro er straffbart og ikke minst nedtrykkende. Noe jeg ikke planlegger og virke med han. Ved å skjære grimaser fremstår vi bare som en gjeng retards som står rundt han. Kan bli ganske festelig^^

Lenke til kommentar
At folk ser mistenkelige ut er så skummelt at de kan bli skutt,men amerikanere med våpen som går rundt i Oslos gater er helt normalt.

Heldigvis blir det ikke bevæpnete amerikanere i Norge. Det er kun politiet som har lov til å bevæpne seg her i landet. Presidentbesøk er intet unntak. Det var iallefall slik sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...