Gå til innhold

Skremme Obama i Oslo


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så provoserende med store sikkerhetstiltak. Jeg er en sånn type personlighet.....

 

Det er ikke Obama jeg blir provosert av i grunn. Det er mer det rundt.

 

Mistenkeliggjøringen og maktdemonstrasjonen fra myndighetene.

Jeg vil nå si de har god grunn til å kjøre på med såppass sikkerhet :)

Lenke til kommentar
Synes å huske at det var masse sikkerhet når Bush var her. De hadde vel folk på tak overalt? Hva med å leke med knallpistoler? Kan man få bøter for dette?

Det var Clinton som var i Oslo, ikke Bush (med forbehold om at hukomelsen min svikter).

Vet ikke om de blir å bøtelegge deg, ser ikke bort i fra det. Det blir jo litt som om å leke med knallpistol på flyplass. Du skaper frykt, du provoserer osv. Kanskje de t.o.m. skyter deg hvis de ser seg nødt. Dessuten reagerer politiet uansett om man vaser rundt med våpenlignende gjenstander, presidentbesøk er intet unntak.

 

Når det er sagt, så må jeg nesten si meg enig med Robocoop. Det er litt provoserende med alle disse tiltakene. Men jeg vet ikke helt hvorfor. Det virker bare så dustete, Stoltenberg kan stå på slottsplassen uten snikskyttere på alle tak i en kilometers radius. Men ikke Obama.

Lenke til kommentar
Synes å huske at det var masse sikkerhet når Bush var her. De hadde vel folk på tak overalt? Hva med å leke med knallpistoler? Kan man få bøter for dette?

Det var Clinton som var i Oslo, ikke Bush (med forbehold om at hukomelsen min svikter).

Vet ikke om de blir å bøtelegge deg, ser ikke bort i fra det. Det blir jo litt som om å leke med knallpistol på flyplass. Du skaper frykt, du provoserer osv. Kanskje de t.o.m. skyter deg hvis de ser seg nødt. Dessuten reagerer politiet uansett om man vaser rundt med våpenlignende gjenstander, presidentbesøk er intet unntak.

 

Når det er sagt, så må jeg nesten si meg enig med Robocoop. Det er litt provoserende med alle disse tiltakene. Men jeg vet ikke helt hvorfor. Det virker bare så dustete, Stoltenberg kan stå på slottsplassen uten snikskyttere på alle tak i en kilometers radius. Men ikke Obama.

 

Nå blir det jo litt feil å sammenligne stoltenberg med verdens mektigste mann. Skjønner tiltakene godt jeg :)

Lenke til kommentar
hadde det ikke vært så enormt dyrt skulle jeg gjerne blitt med. er vel ikke små bøter en får ved terrormistanke. også måtte ta straffen når du ikke skulle gjøre noe engang da :p

 

Hvorfor skal DU få bot for at noen tror du er terrorist? Blir det samme som om at naboen din skal få bot fordi du TROR han stjeler posten din...

 

.Salbu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...