Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg fått tilbake det problemet med at folk ikke mottar SMS jeg sender til dem. Har innstalert ROM og SMS oppdatering, etter det funket det igjen. Men nå så har det kommet tilbake :( What to do? :D

Jeg har også det samme problemet som du har, selvom jeg har skiftet til GSM og oppdatert telefonen. Hvis du ikke får svar, så kan du bare gå og sjekke om de ikke er blitt sendt. Og hvis de ikke er blitt sendt så er det bare å restarte telefonen.

 

For å sjekke om de er sendt, går du til Meldinger programmet på hjemmeskjermen, klikker Alle meldinger > Meny > Instillinger > Trdisjonell modus, og veldger "Utboks". Meldingene som ligger der har ikke blitt sendt.

Lenke til kommentar
Enten så trenger du å installere .Net Compact Framework 3.5, eller så må du skaffe deg nyere versjoner av de programmene du har problemer med siden HD2 kjører en mye nyere Windows Mobile versjon enn Diamond gjorde og ikke alle er kompitable.

 

XDA Developers er ellers et fint sted å lete etter fikser, etc.

 

Takk for svar. Hvordan vet jeg hvilket framwork jeg har? Og er det bare å laste det ned, hvis jeg ikke har det nyeste?

Lenke til kommentar
Enten så trenger du å installere .Net Compact Framework 3.5, eller så må du skaffe deg nyere versjoner av de programmene du har problemer med siden HD2 kjører en mye nyere Windows Mobile versjon enn Diamond gjorde og ikke alle er kompitable.

 

XDA Developers er ellers et fint sted å lete etter fikser, etc.

 

Takk for svar. Hvordan vet jeg hvilket framwork jeg har? Og er det bare å laste det ned, hvis jeg ikke har det nyeste?

Ja. Det er bare å laste ned nyeste. Det er gratis fra Microsoft. Rettere sagt her.

Lenke til kommentar

Har nylig gått til anskaffelse av HD2. Nå ønsker jeg å få koblet meg opp på det trådløse netterket jeg har i heimen. Men jeg finner ikke mac adressen til telefonen, slik at jeg får lagt den til i routeren. Hvor finner jeg den i telefonen? Noen som vet? Har forsøkt å søke i tråden uten å finne noe om det.

 

På forhånd takk

 

Er ellers kjempefornøyd med den.

Lenke til kommentar
Har nylig gått til anskaffelse av HD2. Nå ønsker jeg å få koblet meg opp på det trådløse netterket jeg har i heimen. Men jeg finner ikke mac adressen til telefonen, slik at jeg får lagt den til i routeren. Hvor finner jeg den i telefonen? Noen som vet? Har forsøkt å søke i tråden uten å finne noe om det.

 

På forhånd takk

 

Er ellers kjempefornøyd med den.

Du finner den fra skjermen med listen over trådløse nettverk, trykk Avansert nederst til høyre, og deretter på Avansert-fliken nederst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...