Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt min telefon siden lørdag, og jeg er også blandt de som synes dette er en kjempebra telefon. Men en ting som irriterer meg grønn, er at hver gang jeg kommer nær en applikasjon som har noe med internett å gjøre så kobler telefonen til Netcom internett. Dette liker jeg slett ikke, da det er vanskelig å oppdage også før man sjekker menyene øverst. Da dette er en touch telefon så skjer dette relativt ofte. Ikke bra! Jeg har slått av alt som kan slås av av automatiske oppdateringer ol. Finnes det noe program jeg kan laste ned som ligner funksjonen på nokia sine telefoner, der man alltid blir spurt om man vil koble til internett/wifi nå???

 

Jeg tror ikke internett koster med mindre du faktisk laster ned data. Så at det står internett øverst har ingen betydning i praksis, i alle fall ikke for lommeboka.

Endret av Strandball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har plutselig fått en rar melding når jeg starter opp telefonen. kommer opp like før/sammen med pin koden.

 

Kan ikke koble til

Ringt:

Modemet som mottok opprigningen har koblet fra. Velg innstillinger for å kontrollere innstillingene, og endre dem om nødevendig.

 

 

Noen som vet hvorfor dette kommer opp?

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke mottar MMS'ene jeg blir sendt.

 

Noen forslag?

 

 

 

Er det også noen andre som har problemer med å slette flere SMS av gangen? Min HD2 bare klikker helt av det.

 

 

Jeg bruker også Brian's Taskbar, som er veldig bra. Men når jeg har nettverk som H, 3G og E, så byttes bokstavene til Brians utseendet, og tilbake til HD2-standard med én gang.

screenshot091d.jpg

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man fikser sms problemet? Nå har jeg hatt telefonen i 1 måned og klarer fortsatt ikke sende sms når jeg vil! Latterlig at en så avansert telefon ikke kan sende sms. Er den for avansert tru?

 

Ser det er flere som har prøvde både duttys og brians taskbar, men er det noen som har testet adam's eller eric's taskbar? Har hørt at de skal være ganske bra, men har ikke testet disse selv.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man fikser sms problemet? Nå har jeg hatt telefonen i 1 måned og klarer fortsatt ikke sende sms når jeg vil! Latterlig at en så avansert telefon ikke kan sende sms. Er den for avansert tru?

 

Instillinger > Meny > Avansert > Tilkoblinger > Avansert Nettverk > SMS-tjeneste, og sett SMS over til GSM.

Lenke til kommentar
Jeg har lest at skjermen på HD 2 kun har 65 tusen farger.. Er ganske noob, men dette må jo ha mye og si? når jeg leser at de beste skjerme på markedet har 16,7 millioner farger :S Hvordan er skjermen egentlig?

Bumper denne :p

Det visste jeg ikke. Har verken lagt merke til eller tenkt noe over det.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man fikser sms problemet? Nå har jeg hatt telefonen i 1 måned og klarer fortsatt ikke sende sms når jeg vil! Latterlig at en så avansert telefon ikke kan sende sms. Er den for avansert tru?

Har du prøvd å legge inn den sms-fiksen på HTC sine sider? Kanskje verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Jeg har lest at skjermen på HD 2 kun har 65 tusen farger.. Er ganske noob, men dette må jo ha mye og si? når jeg leser at de beste skjerme på markedet har 16,7 millioner farger :S Hvordan er skjermen egentlig?

Bumper denne :p

Det visste jeg ikke. Har verken lagt merke til eller tenkt noe over det.

 

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Jeg vil tippe at skjermen på HD2 støtter langt mer enn 65k farger; her er det Windows Mobile som er begrensningen. Windows Mobile støtter 65536 for å være eksakt. Les mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...