Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iphone fans sier at Iphone er mer brukervennlig en hd2. Veldig rart når HTC-Sense banker alt som er på markedet for tiden.

 

Rob Halford - Har du noen gang prøvd ut en HD2? Isåfall kan du ikke ha mye teknisk greie.

 

Har brukt Sense på de 3 siste mobilene mine før Iphone, og synes det er greit nok. Greit nok. Men Sense er er ikke i nærheten av den brukeropplevelsen jeg har på min nyervervede Iphone. Så får du heller synes at Sense banker alt som er på markedet for tiden...

 

Har prøvd HD2 i to dager og det er i det store og hele samme som jeg har hatt på 3 siste telefonene. Noen ting er hardware-messig klart bedre, men fortsatt er det bare "¤%*" inni. Det er kombinasjonen hardware og software og hvordan "systemet som sådan glir" som utgjør brukeropplevelsen på en smartphone, ikke bare hardware...

 

Og til din siste kommentar; ønsker egentlig ikke å ha så mye teknisk greie for det er ikke det som er interessant. Det er min opplevde erfaring som bruker som teller. Skal ikke være nødvendig med en Ph.D. i WMO 6.1/6.5 for å kunne sette opp og klargjøre en telefon for normal bruk.

 

 

 

Lykke til!

Endret av Rob Halford
Lenke til kommentar

@Mellers: Hehe ja den var litt bra. Iphonen blir jo banket i hver eneste sammenligningsvideo som jeg har sett til nå.

 

@Rob Halford: Ja hvis 3gs er bedre for deg, så er den jo klart det. Skal ikke ta det ifra deg. Men det irriterer meg en del når andre iphone fans sier at det er den beste mobilen på markedet. Jeg har ca 20 svært gode grunner til å ikke velge en 3gs forran hd2. Jeg kan godt liste de opp. Men det trengs ikke så lenge du sier at 3gs passer bedre for deg, og ikke sier den er best generelt sett.

 

Hd2 er forøvrig svæært lett og sette opp. 3 klikk og alle kontaktene er kopiert over fra simkortet til mobilen. 3 klikk og alle kontaktene dine er opprettet med profilbilde på kontaktlisten(om du og de har facebook profil). 4-5 klikk og epostklienten er satt opp, enkelt som bare det. Så kan du bare koble den til en pc/mac og overføre hvilke bilder, filmer og musikk du vil, for så å bruke de med en gang. Mobiler med wm eldre en htc hd er ikke å anbefale. Hd2 knuser jo hd igjen som det holder. htc sense er her i en helt annen verden. Noe som og gjør at hd2 og hero nå topper listene rundt i europa.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
HTC HD2 vs. IPhone 3Gs - Call Handling

Er Iphone en 2010 device?

Første test spør "hvor er ignorer-knappen?" (på iPhoneen) - men på 2:34 ringer han iPhonen på nytt og får nå ikke slider men 2 knapper, der den ene er ignorer?

Den muligheten for du kun når iphonens skjerm er ulåst, når den er låst derimot kommer slidern opp..

 

Noen her som bruker Hd2 sammen en macbook pro? Jeg vurderer å kjøpe en hd2, men kunne godt tenkt meg å vite hvordan denne funker med mac os med tanke på at dette er en windows mobil..

 

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Har brukt HD2 litt over et døgn nå, syns den fungerer kjempe bra. Ser at jeg har rom 1.48.409.1 Ikke noe problem med sms, sim kontakter eller noe annet. Burde jeg alikevel innstalere oppgraderingene??

 

Jeg har også samme rom, og hadde aldri problem med sms-sending. Installerte alle hotfixene et par dager etter jeg fikk telefonen, bare for å ha gjort det, og jeg fikk problemet ved første sms. Nå har jeg gjort en hardreset, lagt inn alle hotfixene utenom sms og jeg har enda ikke merket noe problem.

Lenke til kommentar
Har brukt HD2 litt over et døgn nå, syns den fungerer kjempe bra. Ser at jeg har rom 1.48.409.1 Ikke noe problem med sms, sim kontakter eller noe annet. Burde jeg alikevel innstalere oppgraderingene??

 

Jeg har også samme rom, og hadde aldri problem med sms-sending. Installerte alle hotfixene et par dager etter jeg fikk telefonen, bare for å ha gjort det, og jeg fikk problemet ved første sms. Nå har jeg gjort en hardreset, lagt inn alle hotfixene utenom sms og jeg har enda ikke merket noe problem.

 

 

Min kom også med 1.48.409.1. Fikk problemer med sms-sending allerede første dag med telefonen. Det løste seg derimot helt da jeg la inn sms-oppdateringen. Virker som om det kan gå begge veier...

 

Ja, det var rart. Virker som det sms problemet er litt bingo. La inn Coreplayer nå og det funka også veldig bra :D Må bare kjøpe 32gb kort nå :)

 

Jeg har lagt inn Matprat(ingen komentar), Facebook og Corplayer. Noe annet som jeg burde legge inn??

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med store minnekort på HD2? Har lest at telefonen blir treigere... Spurte noen sider tilbake, men fikk aldri noe svar.

 

 

Kaospiloten: Har du lagt inn Facebook? Er det som kommer med telefonen utdatert?

 

Det lå ikke noe FB på den når jeg fikk den så jeg lastet den ned fra Markedplace, V1.007.

Er ikke 100% fornøyd med den men det at du kan knytte kontaktene dine opp mot FB er kjempe tøft. Jeg finner ikke en enkel måte å komentere en annens status/innlegg uten å gå inn på profilen til den som postet det, tungvint syns jeg. Ser heller ikke linker/url som andre legger ut heller.

Lenke til kommentar
Ok, fulgte med min. :p Helt enig i at Facebook-programmet ikke er spesielt bra. Anbefaler heller at du tar Opera til "touch.facebook.com" eller "lite.facebook.com". :)

 

 

Har brukt Sense på de 3 siste mobilene mine før Iphone, og synes det er greit nok.

 

Nå er det jo ikke så mange mobilene som har Sense ? :)

 

edit: eller bare facebook.com ?? ;)

 

Testa med bare www.facebook.com og det funket kjempebra, ihvertfall når jeg er koblet til wifi.

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...