Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig å innstallere wp7 og kjøre via sd kort slik som ved android?

 

 

nei du kanke kjøre fra sd kortet wp7

Er ikke vanskelig å sette inn os i nand minne i det hele tatt! Finnes 100000 vis av guider på youtube og søk på facebook " android on htc hd2 " eller wp7 on htc hd2 så finner du sider med info

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

Hva mener du med mods?

Om det går ann å installere Android 2.3 på HD2? Jeg kjører CyanogenMod nå, med Android 2.2.1

 

 

ja, nyeste cyanogenmod jeg kjører er vel 3.2.5 tror jeg !!

Er d mulig å innstallere wp7 for så å kjøre android fra sd kortet etterpå?

 

Ja, du kan starte det via maglrd eller magldr hva enn den heter :p

Du kan velge å boote android fra sd , eller boote wp7 fra nand ;)

Endret av m4sta
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får ikke koblet til telefonen via USB. Får ladet den, men ingen kontakt utover det. Har testet flere kabler, men ingen tegn til kommunikasjon. Andre som har hatt dette problemet?

 

 

Den koblet seg til etterhvert etter mye ut og inn plugging av USB samt et par restarter av telefonen.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

@Tomriel: ja, det er den linken. Vet ikke om det er noe spesielt man må tenke på (hvis du ikke har gjort dette før, les instruksjonene to ganger, slik at du er sikker på at du har forstått dem før du starter). Jeg var litt forbauset over at min oppgradering gikk så smertefritt; jeg leste de siste 3-4 sidene i tråden, og der var det endel personer som hadde hatt trøbbel etter oppgraderingen. En ting å merke seg er at første oppstart etter at du har lagt inn android (eller oppgradert) tar lang tid - veldig lang tid. Du blir ganske lei av Android'en som blåser bort i vinden. ;)

Lenke til kommentar

beste rommet uten tvil er denne her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=769026page=1592

 

Slår alle rommene jeg har testa før og er sykt raskt og smooth

Jeg har lagt inn denne nå, og førsteinntrykket er bra :)

 

En ting jeg lurer på; Hovedtlf min er en Desire HD, så jeg husker ikke fra gang til gang de forskjellige fremgangsmåtene for flashing av DHD og HD2. Men denne gangen klarte jeg ikke å komme inn i magldr, og valgte derfor å flashe den på nytt og ta stegene derfra.

Kunne jeg rett og slett bare flashet den nye rommen gjennom cwm recovery, og sluppet alt det andre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Sitter med hd2 med orginale wp 6.5 eller hva det er. Men det er TOTALT 64 apps som er tilgjengelig på marketplace!? Er dette faktisk riktig?

Er nok det. Windows Mobile 6.5 er dødt, over og ut. Windows Phone 7 har tatt over. Og siden de ikke er kompitable med hverandre, så finnes det nok ikke flere program i marketplace.

 

Greia med Windows Mobile 6.5 dog, er at du kan laste ned program fra helt andre steder. Det er helt uavhengig av marketplace, i motsetning til Windows Phone 7.

Lenke til kommentar

Ville nok gått for Android. Lettere å forholde seg til i forhold til marketplace.

Legger du inn Windows Phone 7 så er du avhengig av å kontakte Microsoft og late som du ikke får aktivert HTC HD7 telefonen din slik at du kan bli aktivert for å bruke marketplace.

 

Jeg er også skuffet over batteritiden, men det har sin forklaring i at det ikke finnes noen tilsvarende telefon med WP7 orginalt, ergo ingen ordentlige drivere.

Får 27-28 timer i standby med alt skrudd av (datatrafikk, bluetooth, wi-fi, location).

 

Med Android fikk jeg batterilevetid som var like bra og bedre enn Windows Mobile 6.5.

Noe som gir en batteritid jeg kan leve med på en smarttelefon.

 

Men, dårlig batteritid og manglende mulighet for marketplace med WP7, så er det det jeg kjører. For maken til snasent OS skal du lete lenge etter. Så rask, så enkelt. Helt herlig å bruke.

Min neste telefon blir nok en modell med Windows Phone 7/8 ja. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...