Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Kjører nå Windows Phone 7 build 7720 (Mango) på min HD2. Kjører utrolig bra. Stabilt og raskt og batteri holder over 1 og en halv dag for meg på exchange synk på og en del syrfing på wi-fi med noen samtaler og sms. Veldig bra.

 

Instruksjoner finner dere på xda developers.

 

Tok rundt 2 timer å få gjort alt med litt prøving og feiling, men verdt det til slutt.

Fikk du aktivert os-et enkelt også så du får tilgang på marketplace etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører nå Windows Phone 7 build 7720 (Mango) på min HD2. Kjører utrolig bra. Stabilt og raskt og batteri holder over 1 og en halv dag for meg på exchange synk på og en del syrfing på wi-fi med noen samtaler og sms. Veldig bra.

 

Instruksjoner finner dere på xda developers.

 

Tok rundt 2 timer å få gjort alt med litt prøving og feiling, men verdt det til slutt.

Fikk du aktivert os-et enkelt også så du får tilgang på marketplace etc?

 

Fikk aktivert alt ok ja. Måtte ringe Zune support i Norge, men jeg snakket med en indiskamerikansk herremann og måtte si jeg hadde en HTC HD7 og at jeg måtte ha kode for aktivering. Ingen problem det.

Lenke til kommentar

Kjører nå Windows Phone 7 build 7720 (Mango) på min HD2. Kjører utrolig bra. Stabilt og raskt og batteri holder over 1 og en halv dag for meg på exchange synk på og en del syrfing på wi-fi med noen samtaler og sms. Veldig bra.

 

Instruksjoner finner dere på xda developers.

 

Tok rundt 2 timer å få gjort alt med litt prøving og feiling, men verdt det til slutt.

Fikk du aktivert os-et enkelt også så du får tilgang på marketplace etc?

 

Fikk aktivert alt ok ja. Måtte ringe Zune support i Norge, men jeg snakket med en indiskamerikansk herremann og måtte si jeg hadde en HTC HD7 og at jeg måtte ha kode for aktivering. Ingen problem det.

Det høres jo enkelt ut. Frister veldig å prøve.

 

Noen som forresten vet om en bra (og billig?) bilholder til vår kjære HD2? Ønsker primært ikke å feste noe i ruta hvis det kan unngås.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle prøve WP7 på min HD2, men om jeg skal oppdatere radio eller hva det nå skulle være til og med offisielle ROM så står den bom fast på 0%.

 

Har prøvd på to Windows 7 maskiner, skjer akkurat det samme. Hard prøvd soft og hardreset på telefonen uten at det hjelper.

 

Noen som har noen tips eller idéer om hvordan man kan fikse det? :)

 

 

EDI# Glemt det,så ut som jeg hadde feil versjon av HSPL på telefonen.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å nedgradere fra SPL (var vel det det heter?) 3.03 til 2.08?

 

For å få installert Windows Phone 7,5 må jeg vel ha den.. Og jeg finner ikke noen software å laste ned for å få dette noe sted..

 

Telefonen har ikke kostet meg noe, så jeg tenkte å bare teste og se hvordan Windows Phone faktisk er..

Liker jeg det ikke blir det helt klart Android istedet :)

Lenke til kommentar

Hei! Har nylig fått tilbake telefonen fra reperasjon og vil legge inn Android igjen. Er leeenge siden jeg gjorde dette og husker ingenting. Prøvde å laste ned ROM igår, men den ville ikke starte opp noe så har lest litt om at man må ha riktig ditt og riktig datt for at det skal passe. Dette har jeg null peiling på, og håper en snill sjel orker å legge ut en god Android-ROM som ikke er veldig batterikrevende, med linker til alt jeg trenger å laste ned for å få det til å funke :)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å nedgradere fra SPL (var vel det det heter?) 3.03 til 2.08?

 

For å få installert Windows Phone 7,5 må jeg vel ha den.. Og jeg finner ikke noen software å laste ned for å få dette noe sted..

 

Telefonen har ikke kostet meg noe, så jeg tenkte å bare teste og se hvordan Windows Phone faktisk er..

Liker jeg det ikke blir det helt klart Android istedet :)

HSPL4 lar deg nedgradere fra 3.03 til 2.08HSPL.

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5279236&postcount=4

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når min HD2 kommer tilbake fra service har jeg lyst til å legge inn WP7 (har prøvd Andriod-mobil noen dager nå uten å ha blitt forelska i det...).

 

Er det noen der ute som har Windows Phone 7,5 på HD2 og som kan bekrefte (eller avkrefte) om alle funksjoner virker som de skal? Finnes det mangler sammenliknet med en "original" WP7 mobil? Hørte noe om at man ikke får koplet seg opp til Marketplace, men det har kanskje ordna seg?

 

Takk for alle svar:-)

Lenke til kommentar

91111816: Jeg kjører WP7 Mango på min HD2. Måtte ringe Zune support for å få den aktivert for bruk med marketplace. Sa at jeg hadde en HTC HD7. Tok et par minutter.

 

Alt virker fint som jeg kan se. Er vel bare internettdeling som ikke er tilgjengelig. Vanlig wi-fi virker fint.

Lenke til kommentar

Interessant, IngveR!

 

Da er vel egentlig neste spørsmål om noen som har gjort det før, kunne tatt jobben med å fikse WP7 Mango på min HD2? Jeg har dårlig med tid frem mot jul til å sette meg inn i det her og ikke er jeg spesielt god på sånt heller...:-)

 

Har sett at det finnes bra guider på xda forumet, men for meg er det bedre å betale noen 500,- for å holde på en time eller to, enn at jeg skal bruke en hel helg...(som jeg ikke har).

 

Mob: 911 11 816

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen gode apps og add-ons til Windows Mobile 6.5?

 

Er jo nesten tomt på Marketplace.

 

 

En annen ting, er det mulig å dele nettet fra pc'en til telefonen?

 

winmo 6.5 er dødt (sort of ) Er relativt få mobiler som har det nå bortsett fra et par år gammle. Da htc hd2 er den med "raskest" prosessor som kom ut med 6.5

 

sett in android eller winmo 7, ha 6.5 er bare idiotisk :p du kan dele nettet ja, sjekk i instillingene er en app som heter wifi deling ellerno sånt.

 

Har det kommet mods med Android 2.3?

Hva mener du med mods?

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

winmo 6.5 er dødt (sort of ) Er relativt få mobiler som har det nå bortsett fra et par år gammle. Da htc hd2 er den med "raskest" prosessor som kom ut med 6.5

 

sett in android eller winmo 7, ha 6.5 er bare idiotisk :p du kan dele nettet ja, sjekk i instillingene er en app som heter wifi deling ellerno sånt.

 

Ja, har skjønt det. Er ikke helt trygg med å legge inn nytt OS på telefonen, så blir nok ikke gjort av meg.

 

 

Tenke ikke på å dele nettet til telefonen, men å dele nettet til pc'en. Har bare kablet nett til pc'en, men skulle gjerne ha koblet telefonen til nettet via USB kabelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...