Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Jeg opplever svært redusert batteritid med radioen som kom med 1.66 i kombinasjon med Artemis v10. Noen som opplever det samme? Hører gjerne fra folk med stock 1.66 også hvordan betteritiden er. Også fra folk som har oppgradert fra 1.43/1.48 til 1.66 også så jeg får litt sammenligningsgrunnlag. Vurdere og flashe tilbake til 1.43 radioen for så og legge Artemis igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står sånn allerede, når jeg kobler den til pc kommer den her felmeldinga opp:

 

probhtchd2.jpg

 

Har du prøvd alle USB-portene på PC'n?

Prøv å koble direkte til porten (utenom USB-hub hvis du bruker det).

Hvis du fremdeles får denne feilmeldingen, er det noe galt med brikkesettet eller driverne til disse på hovedkortet ditt. Prøv å oppgradere alle drivere til hovedkortet ditt..

 

Har prøvd alle nå ja, plus at jeg har bprøvd med orginal kabel isteden for dock. Har akkurat gravd ut en rellativt stor mengde med støv fra usb pluggen på tlf. Men det hjalp heller ikke. Får vente til kjerringa våkner å prøve med laptopen hennes.

 

Oppdaterer drivere osv nå. Men det skal jo ikke plutselig kutte ut uansett om enn ikke har nyeste. Fungerte jo tross alt før:P

 

EDIT: Nå har jeg prøvd på to andre pc også. De legger inn smart pc usb sync driveren osv. Men den vil fortsatt ikke noe annet enn å lade.

 

Fant ut av det selv ettervært..

 

Gikk inn på Start->Verktøy->ActiveSync->Meny->Tilkoblinger og huket av "Synkroniser alle PCer med denne tilkoblingen: Og valgte USB.

 

Nå er det i orden i gjen :D

Lenke til kommentar

Jeg opplever svært redusert batteritid med radioen som kom med 1.66 i kombinasjon med Artemis v10. Noen som opplever det samme? Hører gjerne fra folk med stock 1.66 også hvordan betteritiden er. Også fra folk som har oppgradert fra 1.43/1.48 til 1.66 også så jeg får litt sammenligningsgrunnlag. Vurdere og flashe tilbake til 1.43 radioen for så og legge Artemis igjen.

 

Også her synes jeg batteritiden har blitt kraftig redusert.

Lenke til kommentar

Jeg opplever svært redusert batteritid med radioen som kom med 1.66 i kombinasjon med Artemis v10. Noen som opplever det samme? Hører gjerne fra folk med stock 1.66 også hvordan betteritiden er. Også fra folk som har oppgradert fra 1.43/1.48 til 1.66 også så jeg får litt sammenligningsgrunnlag. Vurdere og flashe tilbake til 1.43 radioen for så og legge Artemis igjen.

 

Også her synes jeg batteritiden har blitt kraftig redusert.

 

Jeg merka bedring på batteritiden fra 1.43 til 1.48. men ikke noe ifra 1.48-1.66

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om dere skrev hvilken radioversjon dere mener :) Gjør det enda lettere å sammenligne... :)

Det er vel noe sånt som dette;

 

1.43 - Radio 2.04.50.22

1.48 - Radio 2.05.51.05

1.66 - Radio 2.06.51.07

 

Jeg opplever altså at batteritiden ved samme bruk er betydelig redusert etter å ha gått fra ROM 1.43 (Radio 2.04.50.22) til 1.66 (Radio 2.06.51.07). Altså fra den eldste til den nyeste Radio fra HTC som er å få tak i via den offisielle supportsiden til HTC.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

da har jeg fått tlf tilbake fra rep. Fikk ny skjerm og chasis vistnok...

 

Anyways, nå er den stock, og har ROM 1.66.409.1(er det siste ROM foresten?), og stadig vekk låser slide-unlock seg, eller tar veldig lang tid.

 

Så forklar den, dere som sa det var pga av alt jeg hadde instalert.

 

 

Merkelig at det er ingen andre som har unlock problemet.

 

slow/freeze problems (kanskje det samme?)

edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=607949

 

 

Ser at det har kommet en ny ROM også, men enda ikke i Norsk version:

 

http://www.htc.com/uk/SupportViewNews.aspx?dl_id=936&news_id=638

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Jeg var så uheldig å få mobilen stjålet på lørdag. Heldigvis dekket forsikringen det, og jeg har fått igjen 4500 kroner.

 

Vurderer litt å kjøpe Desire i stedet for HD2. Jeg er veldig keen på Android. Men på den andre siden likte jeg HD2 svært godt; dens design, skjerm og kamera var pluss. Desire ser ikke noe kul ut, har dårligere kamera, men jeg tror jeg ville foretrukket Android over WM.

 

Noen tips her? Har fått med meg at de fleste sier at det koker ned til ett spørsmål, om man skal velge mellom HD2 og Desire; Android vs. Windows Mobile..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...