Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg skal bare glemme den fila der det står .. med masse mapper og rar filer i ?

Ja. Er bare den .cab fila du skal ha. Vet ikke hvor du har fått .. fra men.

Som sagt, for å enkelt pakke den ut hadde du bare trengt å høyreklikke .rar fila og valgt Extract.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan eg skal få det til så jeg gir opp, får heller bare leve med de irriterende beskjedene

Jaja. Skjønner egentlig ikke hva som er så vanskelig. Har forklart deg hva du skal gjøre et par ganger. Er rimelig enkelt.

 

Hvis du ikke får til dette med WinRar kan du gå hit, registrere deg, laste ned .cab fila, kopiere den over på minnekortet på telefonen, gå inn på Filutforskeren på telefonen og kjøre .cab fila. Er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar

Sorry at jeg irriterer dere, er litt treig når det kommer til programmer og sånn. ble noe tull da jeg egentlig edtia innlegget.

 

Fikk installert det nå tusen takk for svar, hvordan funker dette programet egentlig, hva gjør det ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Sorry at jeg irriterer dere, er litt treig når det kommer til programmer og sånn. ble noe tull da jeg egentlig edtia innlegget.

 

Fikk installert det nå tusen takk for svar, hvordan funker dette programet egentlig, hva gjør det ?

Når du starter programmet (noe du kun trenger å gjøre for å sette innstillingene), så får du valget om å Deaktivere/Aktivere et eller flere alternativer. Blant disse alternativene deaktiverer du alt annet enn MMS. Når dette er gjort lukker du programmet med å trykke Exit.

 

Programmet i seg selv overstyrer slik at ingen program kan skru på Datatilkobling (3G/GPRS/Edge) og bruke denne uten at du vil det.

Lenke til kommentar

Har et problem nå. Fikk opp at meldingen ikke kunne sendes. Jeg sjekket dekningen, og det ser ut til å ikke være det dekning av en eller annen grunn. Broren min har en HTC Touch HD og den fungerer bra, så det er noe med min mobil. Noen som vet hva problemet er?

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar

Har et problem nå. Fikk opp at meldingen ikke kunne sendes. Jeg sjekket dekningen, og det ser ut til å ikke være det dekning av en eller annen grunn. Broren min har en HTC Touch HD og den fungerer bra, så det er noe med min mobil. Noen som vet hva problemet er?

 

Har du nyeste ROM?

 

Nei, bruker Artemis ROM. Fant ut av det, måtte to soft resets til :)

Lenke til kommentar

Har et problem nå. Fikk opp at meldingen ikke kunne sendes. Jeg sjekket dekningen, og det ser ut til å ikke være det dekning av en eller annen grunn. Broren min har en HTC Touch HD og den fungerer bra, så det er noe med min mobil. Noen som vet hva problemet er?

 

Har du nyeste ROM?

 

Nei, bruker Artemis ROM. Fant ut av det, måtte to soft resets til :)

 

hehe ok ;) det samme måtte jeg med det nye nordiske tastaturet.. skjønte ingenting.

Lenke til kommentar

Trenger skikkelig akutthjelp veldig så fort som mulig,

kan noen sjekke hva mappa heter?

registry\hklm og i gitte mappe ligger activesync, autoupdate, ceddk osv

var så uheldig å gi den nytt navn og nå er den kun i flymodus.

registry\HKLM\System\ - i denne har du ActiveSync, Autoupdate, Ceddk, ChooseContact etc. Antar det er denne du er på jakt etter.

Lenke til kommentar

Se gruppen HTC nyheter på facebook=)

 

Får ikke opp det nye tastaturet har bare de gamle standard tastaturene, noe man må gjøre for å aktivere det? :dontgetit:

 

Jeg har samme problemet. Det skulle ikke være behov for annen aktivering enn å installere

cab-filen. Det har jeg dog forsøkt flere ganger uten å få nytt tastatur..

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg på enklest mulig måte få til å få et "pling" på telefonen min hver gang jeg får en mail på min Gmail?

 

Noen som kan gi meg en idiotlett smørbrødoppskrift på dette?? :)

 

PS! Jeg var inne og surret under Innstillinger -> Datatjenester -> ActiveSync. Første gangen fikk jeg til å kunne legge inn mailadresse, passord etc (tror det var her jeg gjorde det). Men fikk det ikke til å funke. Når jeg går inn der nå, finnes det ingen muligheter for å forandre på noe. Jeg har bare mulighet til å klikke "Synkroniser nå", samt at det er huket av for "Synkroniser data automatisk" og noen andre slike ting. De parametrene som ligger i bakgrunnen for denne synkroniseringen vet jeg ikke lenger hvordan jeg skal få tak i.

 

Edit: En annen ting nå er at det ser ut som telefon min "roamer" nå. Hva vil det si? Er inne på været, for det ser ikke ut som denne har oppdatert seg..står på 1 grad og det er definitivt varmere enn det....Øverst i høyre hjørne er det et slik symbol med to piler i sirkel og ei lita klokke (som står på 07:53 - sist update?...kl nå er 17:44) og når jeg klikker på det får jeg advarsel om kostnader, fordi "Du roamer" som det står......Nå har jeg surret til noe her..hehe :)

Endret av baggin
Lenke til kommentar

La inn Artemis V13 i dag. Åssen radio bruker folket? :)

 

V14 ute i dag... Oppdateringene går med lysets hastighet tydeligvis.

 

"Artemis HD2" ROM Changelog By Sternas S.

=======================================================
[10-05-2010] Ver 14.0

-Update HTCMessaging Client 1_5_20143724
-Update Album
-Update CMPin
-Update New Contact Card (2014)
-Update Full Screen Player
-Update/Fix CMPhone
-Fix HTC Animation

-New DAN (Denmark) version
--Translate Voice Recorder v2 to DAN lang 
--Translate Quick GPS v2 to DAN lang
--Document Explorer Tab has English menu (need translation)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...