Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte nå min andre hd2 etter at den første blei stjælt .. :)

 

Fin pris nå da. 4300 på elkjop.no. Dog ville jeg nok personlig ha valgt HTC Desire hvis jeg skulle valgt nå.

 

jepp, men går på inbo-forsikringa uansett :)

søstra har en desire, å må si jeg liker bedre hd2 egentli, desiren får litt for liten skjerm etter min mening, pluss at jeg liker tf3d veldig bra :)

Endret av Got2b
Lenke til kommentar

bestilte nå min andre hd2 etter at den første blei stjælt .. :)

 

Fin pris nå da. 4300 på elkjop.no. Dog ville jeg nok personlig ha valgt HTC Desire hvis jeg skulle valgt nå.

 

jepp, men går på inbo-forsikringa uansett :)

søstra har en desire, å må si jeg liker bedre hd2 egentli, desiren får litt for liten skjerm etter min mening, pluss at jeg liker tf3d veldig bra :)

 

Aha, men da er det jo ikke noe stress. Ja, skjermen på HD2 er fantastisk.

Lenke til kommentar

Hvergang jeg tar en softreset får jeg "det har oppstått et problem med services.exe. feilrapporten viser

 

EvntType: WinCE501bExceptio

AppName: services.exe

Appver 5.2.0.0

AppStamp 3086f752

ModName: coredll.dll

ModVer: 5.2.0.0

ModStamp: 230b6d25

Offset 00054f7c

OwnName services.exe

OwnVer: 5.2.0.0

OwnStamp: 3086f762

 

Hvordan finner jeg ut hvilket applikasjon som skaper denne?

Lenke til kommentar

Ville bare informere om at Artemis nå foreligger i ny utgave - versjon 11 :)

 

Jepp, ble sagt på forige side :-)

 

Problemene mine er løst da jeg kjørte en "Task 29" En formatering av telefonen, Artemis 11 fungerer nå utmerket! :-)

 

Kan du skrive hvordan du fikk til denne ''Task 29''? Jeg prøvde på det selv, men fikk det ikke til :( Jeg la fila på skrivebordet og starta programmet. Kom bare opp masse error beskjeder. Skal jeg legge programmet inn på telefonen?

Lenke til kommentar

jeg fikk det på den ene filen jeg også, så jeg droppa den og prøvde en annen.

Mener det var denne:

http://www.megaupload.com/?d=J3OELQ8I

Likt som å oppdatere ROM, men hold inne vol - når du er på 99%, så går den i bootloadermodus. Ingen fare om du ikke fikser det, bare å ta ut batt noen sek så skal du visst komme i bootloadermenyen.

 

Hele greia går ganske kjappt!

Lenken til task 29 tråden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=644781

Lenke til kommentar

jeg fikk det på den ene filen jeg også, så jeg droppa den og prøvde en annen.

Mener det var denne:

http://www.megaupload.com/?d=J3OELQ8I

Likt som å oppdatere ROM, men hold inne vol - når du er på 99%, så går den i bootloadermodus. Ingen fare om du ikke fikser det, bare å ta ut batt noen sek så skal du visst komme i bootloadermenyen.

 

Hele greia går ganske kjappt!

Lenken til task 29 tråden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=644781

 

Takk :) Men en annen ting, har lest litt om det, og er ikke helt sikker på om det går uten HSPL, vet du det?

Lenke til kommentar

Norsk (nordisk) tastatur til HD2: Jeg synes å huske at jeg leste for et par uker siden om at det nå endelig var laget et (HTC?)-tastatur med de nordiske bokstavene, men jeg klarer ikke å finne igjen hvor det stod omtalt, men jeg tror det var i dette forumet eller i en artikkel på amobil.no.

 

Er det noen som kan hjelpe meg og opplyse om hvilket nettsted hvor dette stod omtalt, for det er et unødvendig problem med det innebygde HTC-tastaturet til HD2 at man må gjøre en ekstra "sving" for å få skrevet de nordiske sær-bokstavene. Det er mulig at denne løsningen ligger i en firmware-oppdatering for HD2, men jeg er ikke sikker på det.

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar

Norsk (nordisk) tastatur til HD2: Jeg synes å huske at jeg leste for et par uker siden om at det nå endelig var laget et (HTC?)-tastatur med de nordiske bokstavene, men jeg klarer ikke å finne igjen hvor det stod omtalt, men jeg tror det var i dette forumet eller i en artikkel på amobil.no.

 

Er det noen som kan hjelpe meg og opplyse om hvilket nettsted hvor dette stod omtalt, for det er et unødvendig problem med det innebygde HTC-tastaturet til HD2 at man må gjøre en ekstra "sving" for å få skrevet de nordiske sær-bokstavene. Det er mulig at denne løsningen ligger i en firmware-oppdatering for HD2, men jeg er ikke sikker på det.

 

Se gruppen HTC Nyheter på facebook. Der ser du ulike typer tastatur til HD2

Lenke til kommentar

Norsk (nordisk) tastatur til HD2: Jeg synes å huske at jeg leste for et par uker siden om at det nå endelig var laget et (HTC?)-tastatur med de nordiske bokstavene, men jeg klarer ikke å finne igjen hvor det stod omtalt, men jeg tror det var i dette forumet eller i en artikkel på amobil.no.

 

Er det noen som kan hjelpe meg og opplyse om hvilket nettsted hvor dette stod omtalt, for det er et unødvendig problem med det innebygde HTC-tastaturet til HD2 at man må gjøre en ekstra "sving" for å få skrevet de nordiske sær-bokstavene. Det er mulig at denne løsningen ligger i en firmware-oppdatering for HD2, men jeg er ikke sikker på det.

 

Se gruppen HTC Nyheter på facebook. Der ser du ulike typer tastatur til HD2

Du finner cab filen her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=670811&highlight=dinik+keyboard

samt en annen her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=648978&highlight=tastatur

Endret av texasen
Lenke til kommentar

Det står sånn allerede, når jeg kobler den til pc kommer den her felmeldinga opp:

 

probhtchd2.jpg

 

Har du prøvd alle USB-portene på PC'n?

Prøv å koble direkte til porten (utenom USB-hub hvis du bruker det).

Hvis du fremdeles får denne feilmeldingen, er det noe galt med brikkesettet eller driverne til disse på hovedkortet ditt. Prøv å oppgradere alle drivere til hovedkortet ditt..

 

Har prøvd alle nå ja, plus at jeg har bprøvd med orginal kabel isteden for dock. Har akkurat gravd ut en rellativt stor mengde med støv fra usb pluggen på tlf. Men det hjalp heller ikke. Får vente til kjerringa våkner å prøve med laptopen hennes.

 

Oppdaterer drivere osv nå. Men det skal jo ikke plutselig kutte ut uansett om enn ikke har nyeste. Fungerte jo tross alt før:P

 

EDIT: Nå har jeg prøvd på to andre pc også. De legger inn smart pc usb sync driveren osv. Men den vil fortsatt ikke noe annet enn å lade.

Endret av Exerqtor
Lenke til kommentar

da har jeg fått tlf tilbake fra rep. Fikk ny skjerm og chasis vistnok...

 

Anyways, nå er den stock, og har ROM 1.66.409.1(er det siste ROM foresten?), og stadig vekk låser slide-unlock seg, eller tar veldig lang tid.

 

Så forklar den, dere som sa det var pga av alt jeg hadde instalert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...