Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt Borderlands


Anbefalte innlegg

Jeg har en lvl 50 Hunter med sjukeste sniperen ever som jeg LAGET.

 

Om noen vil ha den, si ifra her så kan det ordnes.

Samme våpenet, men bare viser at det er X6

 

post-131571-1265792578_thumb.jpg

 

post-131571-1265792585_thumb.jpg

 

Lagde ikke sniperen før jeg var 50, så har ikke jukset på noen måte ;)

 

- Om den ikke oneshotter, så dør de uansett av flammene.. uansett.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

En artikkel om dette (som også bekrefter Hakasu's post) how Giantbomb.

Anbefaler alle å se filmen som også er der.

 

Høydepunktene i DLCen:

Vi får to nye kjøretøy, hvor det ene er ett fra Crimson Lance med plass til 4 spillere på èn gang.

Historien utspiller seg etter slutten av Borderlands.

Mad Moxxi er med.

Det maksimale nivået på karakteren blir hevet fra 50 til 61.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Hva du bruker points på blir opp til deg. Jeg har selv ignorert elements teeet med min siren. Det jeg personlig anbefaler (your mileage might vary), er at du først maksimerer "striking". Da har du 100% sjanse for å daze med melee angrep, noe som er ekstremt nyttig mot høy lv fiender. Så går du for å maksimere "inner glow", som gjør at du regenerer helse mens du phasewalker. Denne er også veldig nyttig siden du da kan være mer liberal med nærkamper og bruke phasewalk for å komme deg unna og regenerere når du er nær døden. Så maksimerer du "hard to get", som gjør at cooldown på phasewalk reduseres fra 36 til 20 sekunder. Så maksimerer du "min games"; som gir 25% sjanse for å daze med kuler. Når den er maksimert (eller i det minste 3-4 poeng på den) re-specer du og flytter alle poengene fra "striking" til "diva" siden du da strengt talt ikke trenger å daze med melee lenger. Etter dette maksimerer du "silent resolve", "hit and run", "blackout" og "phase strike". Innen du er ferdig med alle de er du vel ca lv 46 elns.

 

Jeg anbefaler også at du ignorerer alle våpen med unntak av SMG, og finner deg noen elemental SMGs- spesielt med fire og electric. Pass på at de har høy sjanse for at elemental effekten tar effekt. Når du kun bruker SMG får du høy proficiency der, og Lilith har også en class mod med ekstra SMG skade samt ammo regen. KJøpt DLC pakkene hvis du ikke allerede har gjort det, og bruk fast travel stolpen (der du skrev inn navn etc) til å dra til T-Bone junction. Gå ut av bygningen du starter i og til høyre og frem så finner du en trapp ned under stasjonen, i enden der finner du en rød kasse med høy-lv våpen. Farm den et par ganger (ta kassen, save & exit, start igjen og ta på nytt) til du får nok høy lv våpen til å selge dem i butikken og få nok penger til å kjøpe ammo oppgraderingen for SMG som er til salgs inni bygningen der du startet i t-bone junction. Da skal du ha ammo kapasitet på 1200 elns. Alt dette samlet er en farlig kombo siden du får syk skade med SMG samt at du kan gå i nørkamper og stikke av med phase walk når det trengs

Lenke til kommentar

Haha, nice :p

Hvor langt tid tar det circa å gå igjennom historien? Vet man kan ta enda en walkthorugh, vurderer dette selv. Er såpass fornøyd med "siren" at jeg ikke føler for å prøve resten av klassene enda.

 

Er utrolig lett å "heale" seg selv.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du når ca lv 35 (+-) etter første gjennomgang (fullstendig) og lv 50-55 etter andre hvis du har Knoxx. Kommer litt an på når du tar quests etc- hvis du samler opp mange sidemissions som du har fullført men ikke levert inn før du leverer dem går du fortere opp i level fordi du da er lavere level i forhold til fiendene du møter (enn om du hadde hatt XPen fra å levere inn oppdragene), og dermed får du mer XP av dem. Ved første gjennomgang kan du ikk espillet så godt så da tar det lenger tid, du dreper mer etc. Når du først kan spillet kan du spille deg gjennom begge playthroughs og til lv 61 på 15-20 timer, men første gang du spiller spillet kan du gange det med en god del.

 

Jeg anbefaler: playthrough 1 + sidemissions -> playthrough 2 + sidemissions -> DLC på playthrough 2. Hvis du tar DLCene på playthrough 1 kommer du til å levle så høyt at playthrough 2 nærmest blir ødelagt fordi du er for høy relativ level. Dessuten får du bedre våpen, ammo upgrades etc i playthrough 2

 

Farma Crawmerax rundt 25 ganger solo i dag, fikk ingen Pearlescent...men det gjorde jeg av en random lance på vei til Crawmerax xD ironi på sitt beste... Fikk mye annet bra da. Spesielt en SMG med 239 skade og 17.6(!) fire rate. Nærmeste man kommer minigun i spillet.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...