Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også fortsatt på min pakke, men jeg gidder ikke å stresse enda. Enten er jeg en av dem som har en SS som ble litt forsinka i år, eller så kommer den snart. :)

Jeg er mer bekymret for at min bruker enda ikke har bekreftet at h*n har fått gaven jeg har sendt. Den bør gå ned i postkassa, så den slipper i hvertfall å bli liggende på et postkontor.

Skrevet (endret)

Eg fikk min pakke i sist uke, gleder meg veldigt. skal sjå om eg kan få ut eit bilde seinare.

Endret av Noiz
Skrevet

Fikk denne her i posten:

post-87384-1261317692_thumb.jpg

Først trodde jeg posten hadde mishandlet pakken, men tror den faktisk skulle være slik? :p

Igjennom alle sprekkene så jeg at det var gavepapir under, så da tok jeg og åpnet den.

post-87384-1261317755_thumb.jpg

Bare å vente til jul for å se hva det er. :new_woot:

Skrevet

Vil tro de fleste har pakket pakken inn i vanlig gavepapir, så i pappeske/konvolutt. Må jo ha skikkelig julegavepapir på julegaver.

Jeg kommer i alle fall til å åpne selve esken og se om det er en "vanlig" gave inni.

Skrevet
Trend med å poste bilder av det som kjem i posten? Deal...

Fikk en PM fra din SS som gjerne vil holde seg anonym. Siden det er stor oppløsning på bildet, kan man se hvem som har sendt den. Kunne du fjernet bildet, evt. sensurert avsender? Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...