Gå til innhold

Lokker til seg studentene


Anbefalte innlegg

Dette gjelder da også om man bestiller via den norske nettbutikken?

Ser ikke slik ut. Jeg får ikke lagt til noe annet enn amerikanske, og us armed forces over seas, adresser. Har kontaktet tlf for å helt konkret få svar på om disse tilbudene er tilgjengelig i Europa eller ikke, men har ikke fått svar enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva menes med "currently enrolled"?

At du for øyeblikket har studierett på en skole.

Det går fint an å være med i en norsk VGS?

Ser ingen grunn til at det ikke skulle gå. Universitetet i Oslo var ikke noe problem i hvertfall, de krevde ikke å se studiebevis eller noe (men det kan kanskje komme av at jeg fylte ut skjemaet fra en maskin på universitetet, ergo med en IP fra universitetet...)

Og graduation date? Skal det være for dette skoleåret, eller siste?

Datoen du er ferdig med skolen du går på. Altå, når du får vitnemål e.t.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Microsoft har bedre tilbudt 19 dollar for pew pew ekte programvare og sikkelig access. Mot overpriset drit med tskjorte for nette sum av 25 amerikanske dollar! :!:

Åpen kildekode-miljøene har et enda bedre tilbud for ekte programvare: Gratis. Tilbudet her er veldig bra, og jeg synes synd på evnen din til å oppfatte ting om du har problemer med å se det.

Lenke til kommentar
Microsoft har bedre tilbudt 19 dollar for pew pew ekte programvare og sikkelig access. Mot overpriset drit med tskjorte for nette sum av 25 amerikanske dollar! :!:

Nå bør jeg kanskje ikke sluke åten, men det er jo en ganske gedigen forskjell på en ideel organisasjon og et firma. Du får sikkert mer igjen, rent materielt, for et medlemskap i bokklubben enn et medlemskap i røde kors, men å sammenligne dem blir jo relativt sært.

Lenke til kommentar
Microsoft har bedre tilbudt 19 dollar for pew pew ekte programvare og sikkelig access. Mot overpriset drit med tskjorte for nette sum av 25 amerikanske dollar!

Nå bør jeg kanskje ikke sluke åten, men det er jo en ganske gedigen forskjell på en ideel organisasjon og et firma. Du får sikkert mer igjen, rent materielt, for et medlemskap i bokklubben enn et medlemskap i røde kors, men å sammenligne dem blir jo relativt sært.

Liker sammenligningen! :new_woot:

Lenke til kommentar
Just in time for the holiday shopping season, the Linux Foundation today announced that individual members now qualify for employee purchase pricing from Dell, HP and Lenovo.

 

LF individual members can get up to 40 percent off of Lenovo devices and standard employee purchase pricing from Dell and HP. Dell also offers a best-price guarantee to Linux Foundation members.

 

Fra linux.com.

Lenke til kommentar
Just in time for the holiday shopping season, the Linux Foundation today announced that individual members now qualify for employee purchase pricing from Dell, HP and Lenovo.

 

LF individual members can get up to 40 percent off of Lenovo devices and standard employee purchase pricing from Dell and HP. Dell also offers a best-price guarantee to Linux Foundation members.

 

Fra linux.com.

 

Hvis dette gjelder Norge og skal eg misbruke tilbudet. Har send epost til Dell, Lenevo og HP så får vi se :D

Lenke til kommentar
Hadde for all del vært kult om de tilbudene gjaldt Norge også, men for min del også litt surt da jeg for kun noen dager siden bestilte en Lenovo-bærbar.

 

Uansett, vurderer sterkt å skaffe meg ett abbonement, selv om jeg tviler på at jeg kommer til å benytte meg av fordelene i noen særlig grad.

 

Du har angrerett vet du!

Lenke til kommentar

Fikk svar fra TLF i dag og artikkelen er oppdattert med ny informasjon om Dell/HP/Lenovo tilbudet:

Oppdatering:

 

Tilbudet er så nytt at The Linux Foundation selv ikke har mottatt informasjon fra Dell, Lenovo og HP om, og eventuelt hvordan, deres tilbud kan benyttes utenfor USA. Jeg har fått løfter om tilbakemelding om dette straks informasjonen foreligger, og vil da oppdatere artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...