Gå til innhold

Lokker til seg studentene


Anbefalte innlegg

Flott at du fortsetter å oppdatere/følge med på denne saken cyclo! Håper også andre legger merke til slikt.

 

Da var min søknad innvilget. :)

Var en god del goder ja, selv om jeg ikke tenger noen av dem. (iallefall ikke nå)

Tror jeg fikk en meget pen @linux.com adresse også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 40% på lenovo, 7% på dell (+ at du får penger igjen om Dell setter ned prisen etter du har bestilt) og Hp ser ut til å varriere fra produkt til produkt, og land til land.

Hva betyr det at man får "40% på Lenovo"? På sidene deres står det "EPP-prisen [Employee Purchase Price] er opptil 23 % rimeligere enn anbefalt utsalgspris og inkluderer MVA"

Endret av Fjonisen
Lenke til kommentar
Inne på "din side", på høyre side.

Og hvordan kan jeg bruke den? :S

Du må være logget inn. Da har du under "Individual Member Benefits" og "Member Email Alias". Du kan ikke bomme på det!

Yes har laget den men hvordan i h**** bruker jeg den ...

 

Anbefaler deg en mac, it just works. Trur det passer bedre til deg :)

Er vel samme nettside uansett hva slags maskin du har?

Lenke til kommentar

Jeg har lite til overs for The Linux Foundation, men jeg synes rabatten hos O'Reilly gjør de fortjent til et stort og rungende kudos fra meg. Av alle tekniske bøker jeg har lest, har bøker fra O'Reilly generelt holdt en veldig høy teknisk kompetansestandard, og at Linux Foundation fremmer disse bøkene er en veldig bra ting. Tror jeg faktisk fikk litt respekt for TLF likevel pga. dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...