Gå til innhold

Anbefaling på spill med lave requirements


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Warcraft 3, The settlers 4, Age Of Empires 2, C&C Generals, Starcraft.

 

Spore, Battlefield 1942/Battlefield Vietnam, Call Of Duty 1/2, kanskje Left 4 Dead og Counter Strike Source?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Warcraft 3, The settlers 4, Age Of Empires 2, C&C Generals, Starcraft.

 

Spore, Battlefield 1942/Battlefield Vietnam, Call Of Duty 1/2, kanskje Left 4 Dead og Counter Strike Source?

 

Warcraft 3 er det faktisk farlig lenge siden jeg har spilt. Husker jeg spilte mye mods før.. Husker ikke hva de heter. DOTA osv.? Det er jo drit artig.

 

Call of Duty-spillene er jo også knallbra. Kan Left 4 Dead fungere tror du?

Lenke til kommentar
Warcraft 3 er det faktisk farlig lenge siden jeg har spilt. Husker jeg spilte mye mods før.. Husker ikke hva de heter. DOTA osv.? Det er jo drit artig.

DotA er en mod til WC3. Du kan også spille vanlig custom games, ett eller flere lag vs. andre lag. Moro det også (og sannsynligvis klarer PC-en din å kjøre det.)

 

Call of Duty-spillene er jo også knallbra. Kan Left 4 Dead fungere tror du?

L4D er et spill som ikke trenger særlig har særlig høye requirements, men er vel verre med CoD.

Lenke til kommentar

Så at noen ble nevnt her:

- Transport Tycoon (openTTD)

- Heroes of Might and Magic 3

De anbefales virkelig. Liker egentlig ikke "simulatorspill", men TTD liker jeg faktisk.

Heroes er turnbasert strategi, og har spilt det mye. Det er også veldig gøy.

 

Det kom et nytt strategispill i august som heter Hearts of Iron. Det krever litt å sette seg inn i det, siden det er delvis tekstbasert, men jeg tror det er moro etter en stund.

Lenke til kommentar
Warcraft 3 er det faktisk farlig lenge siden jeg har spilt. Husker jeg spilte mye mods før.. Husker ikke hva de heter. DOTA osv.? Det er jo drit artig.

DotA er en mod til WC3. Du kan også spille vanlig custom games, ett eller flere lag vs. andre lag. Moro det også (og sannsynligvis klarer PC-en din å kjøre det.)

 

Call of Duty-spillene er jo også knallbra. Kan Left 4 Dead fungere tror du?

L4D er et spill som ikke trenger særlig har særlig høye requirements, men er vel verre med CoD.

 

 

CoD4 er såpass bra optimalisert, så det spillet kan du nesten kjøre på alle pcer.

Har spillt CoD4 på en veldig gammel pc med sucky skjermkort, så det er jo kansje vært og prøve. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kom et nytt strategispill i august som heter Hearts of Iron. Det krever litt å sette seg inn i det, siden det er delvis tekstbasert, men jeg tror det er moro etter en stund.

 

Nå hadde jeg verken kalt HOI3 for tekstbasert eller lettdrevet... Men moro er det, bortsett fra når det lagger. Og selv på Phenom2 @ 3.59GHz, 6 GB ram og GTX 280 :dontgetit:

 

 

Men Transport Tycoon Deluxe med OpenTTD anbefaler jeg på det sterkeste! Gratis er det også.

TTDX

http://www.abandonia.com/en/games/240

OpenTTD

http://www.openttd.org/en/

Manual til OpenTTD, anbefaler å lese en del her. Tutorial til høyre, øverst.

http://wiki.openttd.org/OpenTTD

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
battlefield heroes

quake live

Crysis

age of mythology

monkey island 3

biljard på www.jippii.no

kings quest 7

 

Crysis? når ble det laget med lave requirements?

 

Du er observant du.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Masse gode spill her. CoD4 er vel det jeg har mest lyst til å prøve.

 

Noen som vet hvordan Riddic: Assault on Dark Athena ville fungert? Digget det første Riddick-spillet - egentlig et av de bedre spillene basert på film.

 

Samtidig gikk jeg å til innkjøp av STALKER - Clear Sky. Dette driver faktisk PC-en bra nok til at det er spillbart, selvom graphic settings er på minimum. Dette er utrolig underholdende, da jeg elsker alt som minner om typ post-apokalyptisk. Går igjen i både filmer og spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...